hej alle sammen
jeg har gået og samlet dele til lidt N/A tunning af min gammel golf 2 GTI 8V Motor kode EV jeg anskaffet mig følgene
portet topstykke fra en G60er det lavet af westspeed men større ventiler samt strammer fjeder topstykket er ikke planet hvor meget må tage af ??
Weber karburator 40mm men manifold har kørt på golf2 1,8 før
banan manifold 4-2-1 sort jern kommer fra Kaj´s autoimport den er lidt rusten så får lavet en kopi i rust fri
DR. schrick knast aksel 288G
Justerbar takt hjul
min motor har kørt 396xxxkm, så den skal jo også have lidt hjælp
jeg overvejer at bore den op til Ø83mm
sammen med Kolbenschmidt stempeler
grunden til der skal stærker stempeler er at der skal monters NOS på den,
jeg ville først bruge en 2.0 audi blok og sætte smede stempeler i den men flere mener jeg ville få en meget mindre omdrejning villig motor men den løsning kan det virkelig passe den skulle bliver så sløv der er blevet sagt flere grimme ting om den løsning og at jeg bare skal nøjes men at bore min ejen blok op til de Ø83mm at det skulle være meget bedre jeg forstår det ikke helt ??
er der evt andre forslag ?? med henblik på hele projektet
_________________ 4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
|