Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 maj 2025, 21:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 17 jan 2006, 21:47 
Offline

Tilmeldt: 17 jan 2006, 21:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: Roskilde
er her 1 der har en ide hvad der kan være???? min bil køre med lotec motor program og lader med ca 0.9bar og 1,2 overboost. nogle gange mister den pusten når den skal lade længe, den lader fint op til overboost men efter 2-3sek falder den ned til ca 0.5 bar og står der lige som og samler krafter men den vil ikke lade igen.
jeg tror det er min wastegate der ikke kan holde trykket men hvad mener i???

det er en Calibra 2.0 16v Turbo med 4x4

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44178


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 21:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Så skal det være din WG ventil der hænger måske...

De typiske andre fejl ved WG systemet vil få den til at lade mere.

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 22:06 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Alternativt din solenoidventil eller styremekanik til samme der er defekt eller er snavset til.

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel: svar
Indlæg: 17 jan 2006, 22:14 
Offline

Tilmeldt: 17 jan 2006, 21:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: Roskilde
det er noget den først er begyndt på her for 3-4 dage siden. dog vil jeg sige jeg køre med orginal wastegate og bov...

duckstar: jeg ved desvære ikke hvad det er du skriver der.

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44178


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 22:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Hvordan styrer den overboost funktionen?

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel: svar
Indlæg: 17 jan 2006, 22:35 
Offline

Tilmeldt: 17 jan 2006, 21:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: Roskilde
se der må jeg sige pas. er det ikke den map sensor som sidder inde i boxen mellem de 2 lotec chips der gør det????? så haj er jeg heller ikke til tryk motor.

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44178


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 22:36 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Den har ganske givet noget at sige, men der må i føringen mellem tryksiden af laderen og aktuatoren være en ventil der ændrer på det bleed der gør at du har de to ladetryk.

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 22:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Hvad er det for en bil?

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2006, 22:53 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
det er en Calibra 2.0 16v Turbo med 4x4

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel: svar
Indlæg: 18 jan 2006, 11:35 
Offline

Tilmeldt: 17 jan 2006, 21:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: Roskilde
andre tips????

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44178


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team