Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 jul 2025, 09:19

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2006, 14:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2005, 16:40
Indlæg: 187
den nyere efi

XR3I indspjørtning

RS1600I indspjørtning

eller orginal indspjørtning


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 16:34 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Megasquirt?

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 16:49 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
L8 fra en cossi....


hvor meget skyder du efter...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2005, 16:40
Indlæg: 187
Escort 3 skrev:
L8 fra en cossi....


hvor meget skyder du efter...



over 200 har også mf2


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:28 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Indlæg: 323
Geografisk sted: kbh
Fiesta Turbo EEC-IV Efi OFAC kan bruges uden den store ombygning...
og er nærmest "bolt" on...cossie er super, men en stor ombygning, og et over kill :?: - MS - jae, giver jo mange muligheder og kan stilles efter det tryk der ønskes - "mikRST" herfra har en efi (E-DIS tænding) med MS og - virker tilsyneladende godt.. :)

Ellers er den originale rst K-jetronic - med en tilskudsdyse, udemærket til +/- 200 HK - og vel nermest ens med xr3i/rs1600

_________________
RS-


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:34 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
har set det på "hansen turbo" og det virker sq det cossie sprøjt...

til +200 er det standard faktsik ok men en tilskudsdysse selvfølgeli, også en til at chippe den - der har forstand på det........ men vil også mene at man begynder at nærmere sig grænsen hvor det ikke er optilmalt længere. selvom der er nogen rst der yder noget mere kjet...
ang rs vs xr, er det vel nærmest bare inds. manifold der er forskel på i rs1600i og xr3i ?


Senest rettet af Escort 3 09 jan 2006, 17:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:45 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Indlæg: 323
Geografisk sted: kbh
hvor meget HK/NM har hansen efterhånden puttet en den stakkels blå rst?? :?: 8) - så den var ude at køre igen.. :D

_________________
RS-


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2006, 17:49 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
jeg ved ikke hvor meget den smider nu efter den er blevet lavet om igen...... 350 hk var da målet som jeg kunne forstå


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team