maximale drehmomente
die in der folgenden tabelle aufgefuhrten derhmomente sid fur die aufgefuhrten einzelnen fahrzeeugtypen maximal zulassig
(hva FA.. som står over vet ikke jeg men det er skrevet av )
ascona-a/ manata-a 220nm
rekord-c 200nm
commodore-a 300nm
gt-a 220nm
kadett-b 220nm
rekord-d 200nm
commodore-b 300nm
diplomat-b 440nm
kadett-c 230nm
ascona-b 300nm
manta-b 300nm
rekord-e 230nm
commodore-c 270nm
monza-a/senator-a 300nm
dette er skrevet rett av arket jeg fikk av sariberget... ringte han opp igjen her sist uke.. og c20 LET moror er IKKE godkjent i kadett c fra 1/1/05 MEN hvis bilen din ER godkjent med den motoren FØR 1/1/05 så er den godkjent... men man kan ikke godkjenne med c20LET selv om man kjører "ned" trykket.. for nm på mororen i ORGINALstand er det som gjeller... så en c20LET motor er på 260nm (har jeg hørt er ikke 100% sikker) får man ikke godkjent nå mere i kadett-c.. dette er J**** synd for oss som skal bygge og J**** fint for de som har det godkjent... hehe jaja
så da må du ha større bremser.
se på dette forumet her.
http://www.omc.no/ her kan du få hjelp til d meste av opel ombygging.