Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:28

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2005, 15:29 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Hej

Jeg havde engang en lang liste over tilspændingsmomenter omkring turboladere, men den er selvf. væk nu. Jeg mangler oplysninger om hvor meget kompressorhjulets møtrik egentligt er spændt på en T3 lader.

Nogen der ligger inde med sådan en oversigt, eller kan svare på sprg.?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 nov 2005, 17:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
hehehe... Nå den skal spændes efter, hva?

Meget konstruktiv replay - jeg ved det.

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 nov 2005, 18:20 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Havneren skrev:
hehehe... Nå den skal spændes efter, hva?

Meget konstruktiv replay - jeg ved det.



Nope, det er ikke den du tror det er.

Det er en anden fra en 240T jeg har fået for at hente den. Nu har jeg så skiftet pakningerne, og nusset lidt om lejerne og det ser ikke så tosset ud endda. Det ender vist med at en næsten ny turbo ender i at stå mig i 150dkr plus nogle timers fodarbejde......Jeg har godt nok ikke noget at bruge den til lige her og nu, men den er meget rar at have på lager.

Så jeg skal bruge momentet for at kunne samle den igen.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 nov 2005, 19:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
med på en lytter 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 nov 2005, 20:33 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hej Henrik.
Har tidligere fået sådanne informationer hos Esbjerg Cylinderservice på tlf: 75 139255
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2005, 18:40 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Iflg. www.turbomaster.info kører den med enten en TBO313 eller en TBO368 lader - Der er en smule info her http://www.turbomaster.info/eng/turbos/data/tbo3.php

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team