Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 okt 2005, 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Nogen som ved hvornår actoatoren åbner til wastegaten på en GT28RS :?:

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2005, 18:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
uden at sige for meget men mener at have hørt noget om en magisk grænse på 0,7 bar..

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 okt 2005, 19:56 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
min er vist 0,8 hva jeg husker af... fantastisk turbo!!!

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 okt 2005, 22:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Ja, det kan jeg kun give dig ret i... :lol:

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel: actuator
Indlæg: 18 okt 2005, 04:59 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 22 aug 2005, 23:34
Indlæg: 25
Hej jeg har kørt med sådan en turbo på en BMW den åbner ved 0,7 men hvad er dit projekt på den 18T?? jeg går menlig også og roder lidt med en 18T. kører du med GT2860rs nu? jeg kunne nemlig godt tænke mig at sætte den på, men måske er den lidt for stor??

_________________
mki


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2005, 09:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Jeg køre allerede med den på min 1.8T, de giver ofte lidt over 300hk, uden at man skal skifte stempler og plejelstænger. Jeg vil ikke sige at den er for stor, men den skal da ha nogle omdr. før den virkelig kommer igang. Men måske er GT28R laderen mere harmonisk at køre med...

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2005, 20:07 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 22 aug 2005, 23:34
Indlæg: 25
Hej jan

Det lyder da spændende, måske skulle vi udveksle lidt erfaringer inden jeg går igang. jeg bor nemlig også i nordjylland. var det noget med at du ville lave en ekstra magnetventil?? hvilken motorstyring kører du med/ eller hvem har chippet den?

Hilsen golfi

_________________
mki


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2005, 20:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2003, 18:00
Indlæg: 245
Geografisk sted: Aalborg
Jeg vil bare montere en ladetryks styring og der medfølger en ekstra 3 vejs ventil, så jeg var som sagt i tvivl om hvordan de sku forbindes for at snyde motorstyingen. Bilen er ikke 100% færdig endnu, da jeg mangler at få den færdig justeret hos RH-motorsport. Har nemlig lige fået en BMW 330i luftmassemåler monteret på tryksiden, samt en ATP udstødnings manifold, da min første rustfrie manifold revnede :cry:

_________________
Med venlig hilsen
Jan aka Evo-8

>>>> www.brugtstyling.dk <<<<


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team