Volvo-Dennis skrev:
Hej folkens.
Har lige et lille spørgsmål. Da mit projekt endelig er ved at være færdigt, og den "nye" motor (med dobb. karbs) snart ryger i..
Et sæt dobbeltkarburatorer skal jo justeres, og de skal justeres ind ca. 120km fra hvor jeg bor.. Og spørgsmålet lyder: Hvis nu motoren kører ok, og man har en CO tester til rådighed. Kan man så se om det kan lade sig gøre at køre den tur på 120km uden at motoren krudter af? Tænkte på noget delta hc måling, for der kan man jo se hvor meget uforbrændt benzin der så bliver væltet gennem hver "kanal" når cylindrede bliver koblet ud enkeltvis.. og så selvfølgelig om den får nok i CO..
Er jeg helt forkert på den?? Nogen der ved lidt om dette?
Dennis
Hvis motoren kører ok uden udsættere eller huller i omdrejnings området, og tændrørende ser ok ud i farven (lys brune). Så er der ingen problemer med at køre stille og roligt de 120 km til rullefeltet.
Hvis den hugger og hakker så er det autotransport.
Men sund fornuft, og ikke gå så meget op i målinger uden belastning, så kommer du jo nok frem.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html