Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 15:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg har en Polo3 fox coupe 1,3i med 55HK og vil gerne have presset bare lidt flere heste ud af den, helst uden at det koster en formue da jeg er på lærlinge løn=)

Hva kan jeg få lavet for at give den flere Heste?
Er et Injektionskit en ide?

Jeg leder efter alt lige fra Gode ideer til links og lignende
:?:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Hej!

Lækkert kørejern, du kunne jo starte med at ombygge den til en GT, så vidt jeg husker er det noget med at skifte topstykket og indsprøjtningen, og så burde de 75 hk være hjemme.
Injektionkittet er spildt på AAV motoren hvis ikke du laver andre ting, som alle andre VW kan den standard alligevel ikke trække vejret.

svan

Ombygge til Gt siger du, Lyder egentlig som noget jeg godt kunne tænke mig=) Er det lovligt Så længe selve motoren er standard? også selv om man skifter Top og Indsprøjtning?(For man må jo ikke proppe en hel GT motor i ifølge loven)
Kan motoren Klare det?
For hvis det er lovligt er det da en god måde at få de første 20HK ekstra frem på.
Som du nok kan Høre er jeg ikke sindssyg klog på biler men det kommer stille og roligt=) og nu er jeg meget interesseret i dit Forslag. 20HK gør jo bestemt en del=) Flere forslag med eventuelle priser er Stadig meget velkomne, de må også gerne mailes til mig på Kristianfrifelt@yahoo.dk eller skrives inde på min Profil på www.Bilgalleri.dk hvor mit brugernavn er Kristianf (Der ligger også billeder af min øjesten=D

Titel:
Senior Medlem

Ja det kan man da nok regne ud, nu skal det også være lovligt.
Hvis du skal foretage denne ombygning og det skal kunne synes, og du samtidig vil undgå indblanden fra told & skat må du ikke montere topstykket fra GT modellen, derimod kan du ombygge din egen motor med alle delene fra GT motoren så skulle det kunne lade sig gøre.
Jeg skal lige læse lidt på lektien for at finde ud af hvad forskellen præcis er, så vender jeg tilbage.

svan

Titel: Kanon!!!
Det lyder godt mester, tak for det :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000
skal det være lovligt ?

En G40 motor ville da også gøre det lidt sjovere.

Der er jo ikke noget som hedder en lille smule ulovligt...enten eller =) i med en 40'er

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time