Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
hej

Er i gang med at skifte min toppakning på min golf 2 gti 16v. og da jeg er ved at skille det hele opdager jeg at min indsugnings knast ser lidt forkert ud ( ligner den som skal sidde som uds.knast )
finder så ud af at den inds.knast er en modificeret knast fra tp tuning. altså en udstødningsknast der er skåret over...

hvad er lige formålet med det??
har så også det problem at jeg kun har det orig. punkt fra uds. knasten. hvordan kan jeg så nu se hvordan min "modificeret" knast skal sidde???

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Anonymous skrev:
hej

Er i gang med at skifte min toppakning på min golf 2 gti 16v. og da jeg er ved at skille det hele opdager jeg at min indsugnings knast ser lidt forkert ud ( ligner den som skal sidde som uds.knast )
finder så ud af at den inds.knast er en modificeret knast fra tp tuning. altså en udstødningsknast der er skåret over...

hvad er lige formålet med det??
har så også det problem at jeg kun har det orig. punkt fra uds. knasten. hvordan kan jeg så nu se hvordan min "modificeret" knast skal sidde???

Det er et trik en tuner her hjemme bruger skulle hæve effekten fra 139 til ca 150hk mener det er en gut i sønderjylland der laver dem, men kontakt dog TP og hør hvordan med de mærker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time