Okay!
Hmm.. dvs at hvis det bliver lavet professionelt med dokumentation fra TÜV, så burde jeg godt kunne få den gennem syn? Vil den stige i afgiftsklasse eller noget lignende? Altså vil man skulle betale x antal kroner til told&skat pga ombygningen?
Men som jeg forstår det, så må man godt få den tunet sålænge den overholder forureningskrav og støjgrænser osv. og man har godkendt dokumentation for dette (TÜV)?
lqs - jeg synes nu der er stor forskel. I Tyskland kunne vi gøre hvad vi ville, der behøvede ikke være så og så mange godkendte biler i landet osv. Jeg blev hele tiden stoppet her i dk i min tyske bil pga mine bagdæk ragede 2-3 cm udenfor skærmkassen, hvilket er fuldt lovligt i tyskland men ikke i dk.
man må også gerne lægge f.eks. en golf 4 1,8 turbo i en Polo 6n hvis du har lyst til det, det kræver bare at bremsesystemet bliver forbedret, så kan du få den synet.,. det er nok ikke tilfældet her i dk
jeg synes de så noget mere professionelt på det i tyskland end her i dk. Synes de gemmer sig bag en masse love og paragraffer her i dk, istedet for at teste om bilen rent faktisk er forsvarlig..
Men mange tak for svar indtil videre, det virker som et seriøst forum! Det er bare super!
Mvh
BC