Jeg har min G60 motor, som er blevet lavet med alt, hvad der næsten kan laves, eneste jeg mangler er min oil catch tank fra greddy
Nå til sagen, jeg mangler at få noget ordentlig udstødning til den, så vidt jeg har kunnet læse mig frem til vil 2,75" være passende til de antal HK, og for maksimal flow, en 200 cells katalysator. Er der nogen specille mærker der kan anbefales, eller er det bedste at få det lavet til bilen?
Hvad med potter, hvor mange skla der være, for at det er optimalt, jeg havde selv tænkt at der skulle være 2 efter katten, eller vil det begrænse effektn? Det ska heller ikke være sådan at bilen ikke er til at køre i!
Hvad med de spjæld som man er begyndt at montere kunne det evt. være en løsning, elelr virker de kun til Turbo motorer?
Prisen har ikke det store at sige, heller kvalitet fremfor kvantitet
Hvd har i af erfaringer, der sidder supersprint bananmanifold på motoren!
Afgangen vil jeg gerne have noget i stil med en Hartmann f.eks, ikke sådan en rund en, passer ikke ti bilen(men det er jo det mindste problem)
Så ud af busken og kom med noget jeg kan bruge.
Bilen kører PT med ca 240-245 HK, men får ikke benzin nok, så nye dyse, samt nye benzintryks-regulator er bestilt, så planen/målet er ca 260-270 HK til hverdag, og måske lidt mere til trackdays, med anden chip samt andet remhjul!
|