lqs skrev:
de (GM) gik ikke væk fra det! alle LT1 motorer kører med det! vel ikke under 10 millioner motorer.... mener også LS1 motorer bruger det. det er den mest logiske måde at lede vandet rundt på. ang tændingsbanken på enkelte cylindre, så find ud af hvilke der er ramt.... vær opmærksom på at din kompressor flower mest i forenden.... meget! mange motorstyrringer er i stand til at lave tænding/benzin kurve for enkelte cylindre.... men hvis du vil køre turbo er det ikke sikkert problemet er permanent? MVH. søren PS. tændingsbanken ses som sorte pletter på tændrør???? den har jeg godt nok ikke hørt før! kan noget lignende optræde i underbukser?
I underbukser forefindes det kun som 3 brune striber Sports under tøj
Jeg burde have skrevet på isolatoren til center elektroden. Og det virker, da jeg havde misjusteret min motorstyring og den tændingsbankede, så havde jeg små sorte pletter. efter justering, og kolder vejr ingen sorte pletter.
Jeg burde sige prikker, da de ikke er større en spidsen på en synål.
LS1 har såvidt jeg ved et konventionelt kølesystem. LT1 blev kun producert i en kort årrække, og kun til Corvetten.
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html