Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Plejlstænger
Hej
er der nogen der kender til nogen der kan lave plejlstænger på mål eller har hørt eller læst om et sted hvor man evt. kan komme i kontakt med nogen der ved lidt om det??
Jeg søger link mm

Hilsen Jacob

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Nipponspares herhjemme(bor svjh i glyngøre) laver titaniumplejlstænger på mål. Har set dem til ducati. Ser rimeligt ok ud. :shock:

Prisen er nok også ok.

Men som udgangspunkt så kan enhver kompetent maskinfabrik med et bearbejdningscenter lave stumperne for dig. Materialevalget er det eneste der er rigtig kritisk, og så kan du få dem designet præcist som det passer dig. Præcisionen er intet problem.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Hej..

Ja kender godt en masse der har de rigtige maskiner og mulighed for at få hærdet efter behov.. det var også for at finde ud af hvilken hårdhed og vilket stål der ville være bedst til det..

Titel:
hvilket Materiale skal man bruge????

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Stål kvalitetetn 4340, og du går ikke helt forkert i byen, men så er problemet med designet, og hvad de skal holde til, af belastninger rpm, og effekt.
Så det nemmeste vil være at lave en søgning på din motor, og tuningsgraden af denne.
da eksperimenter, kan have meget dyre og fatale følger.

MORTEN

http://www.volvo200klub.dk/index.html

jrj skrev:
Hej
er der nogen der kender til nogen der kan lave plejlstænger på mål eller har hørt eller læst om et sted hvor man evt. kan komme i kontakt med nogen der ved lidt om det??
Jeg søger link mm

Hilsen Jacob

Hvis du finder en god løsning vil jeg gerne høre om det.

Titel:

Randers cylinderservice laver dem,han får dem fremstillet efter behov,du kan få dem som du vil have dem,han har 86-426788
Brian

Titel:
hvad hvis de skal laves i alu hvad skal de så laves i ???

Titel:

Rene ved Randers cylinderservice har også lavet nogle i alu,de bruges på hans topfuel motorcykel,tjek mit link,han mener dog ikke at det vil være fornuftigt i en almindelig bil,på motorcyklen kører de ikke ret mange gange,så skiftes de,derfor kan man ikke rigtig sige noget om brudstyrke,det vil være risikabelt :(
Brian

Titel:
Kom i snak med Troels i Glyngøre..
Var oppe og besøge ham forig fredag og det var en okay oplevelse.. Han kan lave en masse. men det var Plejlstænger der blev snakket om.. titanium kan lade sig gøre men i det at der ikke skal mere end 350Hk på det projekt jeg har gang i var det lidt spil atr give godt 2000 Stk. for de plejlstænger (Troels Mening) så det lyttede jeg jo til. da jeg samtidig havde fået det samme afvide flere forskellige steder fra.. Vægt mæssigt så er det det minimale vi snakker om da det er så lille et produkt. Det ville være bedre hvis jeg tog de originale og fik dem poleret og vægtet. (4AGZE-Toyota)
Dette er der flere der kan klare som i selv kan se i de andres skrift.. ellers er der www.vae.dk og westspeed i kvong ved varde..
Jeg fik mit på det tørre så i andre må have en god tur i fremtiden ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time