Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 18:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hejsa
Jeg skal bruge nogle custom stempler til min bimmer (S38 motor), hvor kan jeg mon købe dem til en fornuftig pris?
Jeg har fået en pris fra vae.dk, på 6 Wössner stempler.. de vil ha 18000,- for dem.. Aye Caramba!
Jeg har nogle venner i USA, og de siger de kan få stempler fra JE-Pistons ell. Wiseco til $12-1300,-.
Der må da være mulighed for at købe dem her i dk, til en rimelig pris?

Mvh. Finn Donati

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Du kan jo bare bestille dine JE-Pistons i usa. Kvaliteten er iorden.

Når du ydermere har venner derovre, så bliver det da ikke nemmere, du skal bare have fundet de stempler du kunne tænke dig.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ellers kør ned til næstved cylinder service han kan muligvist skaffe noget til dig..... og han har normale priser og ikke åger priser....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
HenrikGM skrev:
Du kan jo bare bestille dine JE-Pistons i usa. Kvaliteten er iorden.

Når du ydermere har venner derovre, så bliver det da ikke nemmere, du skal bare have fundet de stempler du kunne tænke dig.

Jo, det kan da nemt ske at det ender med at være nemmeste (og billigste) løsning.
Jeg ville blot høre jer eksperter om i kendte steder her i DK hvor man kunne få stempler til gode priser :)
Et andet problem er at jeg ikke har forstand på hvordan de skal se ud,
jeg vil "bare" ha sænket kompressionen, med nogle stempler der kan holde til en masse.
Derfor var det måske lidt nemmere hvis jeg kunne finde en dansk forhandler, og snakke med dem om hvilke mål stemplerne skal bestilles med.

Titel:

tinasmartin skrev:
ellers kør ned til næstved cylinder service han kan muligvist skaffe noget til dig..... og han har normale priser og ikke åger priser....

Tak for tippet.. jeg har lige snakket med dem, og de ville vende tilbage med svar imorgen.

Titel:
Junior Medlem

donati skrev:
tinasmartin skrev:

Tak for tippet.. jeg har lige snakket med dem, og de ville vende tilbage med svar imorgen.

hvad med nogle evo 6 stempler fra mitsubishi de kan holde til 3.5 bars ladetryk hvad skal de bruges til hvilken boring samt krydspind

Titel:
hvad koster evo stempler???

Titel:

bimmer skrev:

hvad med nogle evo 6 stempler fra mitsubishi de kan holde til 3.5 bars ladetryk hvad skal de bruges til hvilken boring samt krydspind

De skal bruges til en S38B38, standard boringen er 95.6mm. Jeg kender ikke dimensionerne på krydspinden, men jeg kan finde ud af det :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Frederikssund
De firmaer der renoverer motorer kan da bestille stempler hjem fra Mahle. Du kan jo kigge på deres hjemmeside, jeg mener de har et katalog der med mål osv.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö, Sverige
Prøv at skrive til dem her: http://www.tgmotor.com/
Det ligger i Malmø. Så det er ikke langt fra Danmark. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time