Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 apr 2025, 03:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Mein gott lqs..

Du fatter slet ikke Wilderts (og andres) budskab?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin

TB206HDI skrev:
Mein gott lqs..

Du fatter slet ikke Wilderts (og andres) budskab?

TB206HDI og folkens iøvrigt, jeg syntes i øjeblikket at du (og andre) går efter benet og ikke bolden!

lqs er i denne tråd meget saglig! Det vil jeg faktisk gerne rose lqs for som ejer af dette forum! Jeg syntes der er flyttet positivt på hegnspælene. Og jeg kender ikke lqs udover det skrevne ord.

Han spørger senest sagligt selv til hvor han går galt i byen på din/jeres opfattelse ... prøv at kigge på den...> TB206HDI...er det da han illustrerer scenariet meget uddybet for dig om minus G-påvirkning da du ikke kan se sammenhængen?? Det kunne du også have valgt at kommentere en aha oplevelse på. Altså positiv ment, lqs som du skyder efter, lærte dig noget. Hvad er din kommentar til det?

Tværtom syntes jeg helt ærligt at lqs bliver udfordret hver gang i sine spørgsmål med pigesure/bistre svar på HELT saglige spørgsmål som lqs nu kan skrive det. Og det er jo subjektivt hvordan man (vil) opfatter det. Som lqs skriver så er der bg og pf. To meget store modsætninger for en "se her" tråd.

Udsagn som "Du kan roligt regne med det jeg gør er det rigtige", er du blind, jeg er kold osv.. er jo ikke ligefrem mønstereksempel på konstruktiv dialog der gør det næste indlæg/svar nemmere.

Faktum er at der var udsagn som VIP formlerne, G, måling af NA sugeheste ikke helt var så vip og stensikkert som udlagt. Det var ikke korrekt og mon ikke alle lærte noget af det....

@KDW, Udover tonen mv., så er det en rigtig fin litereffekt du har fået udarbejdet. Stort tillykke med det!

Mvh Jakob

Titel:
Junior Medlem

Jeg er færdig med at spilde mit krudt på det her forum.

Til alle the cool dudes, i ved hvor i kan finde mig :)

Til alle jer andre:
Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg vil egentligt gerne lige håbe at kunne lukke diskussionen fra min side, med at sige at det ingenlunde har været min hensigt at gå efter benet som sådan. Men det er klart at når man diskuterer en persons "opførsel", så er det jo i hvert fald meget tæt på at være personligt. Det ligger vel på en eller anden måde lidt i definitionen. Men jeg synes alligevel der kan være en sondring....

Jeg vil i den forbindelse gerne understrege at jeg faktisk ikke tror at Søren som person er specielt kværulantisk eller bedrevidende. Jeg har været her på forummet i mange år, og jeg skriver her godt nok ikke så meget, men jeg læser bestemt det meste - og af den vej "kender" jeg Sørens skrivefacon. Jeg lægger personligt ikke ret meget i den, og derfor tillægger jeg ham sådan set heller ikke motiver om at være en kværulant eller at være bedrevidende. Jeg har lært at genlæse hans indlæg med meget meget meget objektive briller på, og i de fleste tilfælde må man faktisk sige at der ikke er meget at komme efter...
Tilbage står bare et faktum om at relativt flere reagerer negativt på Sørens spørgsmål, end det er tilfældet for så mange andre... og det er den situation jeg prøver at bringe til torvs, så vi måske kunne undgå at deraile tråde på denne måde i fremtiden.

Jeg håber at det illustrerer hvad jeg opfatter som forskellen på at gå efter bolden og ikke benet, i et emne som handler om "stil"... for jeg har i hvert fald ivrigt forsøgt at gå efter bolden, og hvis det er mislykkedes beklager jeg naturligvis.

Peace out! :D

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: fyn kerteminde
Hmmmm - også dør den tråd så...

Fin vogn med mange timer arb inden den kører.
Synd der ikke kan stilles spørgsmål til det ene og det anden uden man føler sig jagtet.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

@KDW
Hold kæft et tudefjæs du er..
Du kan hverken dokumentere din x3 verdens rekord eller argumentere for dine synspunkter og når nogen har den frækhed at betvivle dine oplysninger får de en plat "børne-galleri's" besvarelse... du er sgu en rigtig supra ejer, fuld af udokumenteret postulater... så skrup du bare af du bliver sgu ikke savnet herinde... man kunne faktisk få den opfattelse at du ikke aner hvad der op og ned på en motor...

At LQS kan være underlig og irreterende er bare lqs , vi andre har lært og leve med ham og jeg personligt vil hellere have 100 af lqs's slags end en af dig... i det mindste kan man være heldig at finde lidt sagligt indhold i hans poster.... du derimod mangler fuldstændigt hold i virkelighedens og fysikkens verden

Senest rettet af ae86 27 okt 2011, 23:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Så blev jeg lige mindet om hvorfor jeg bruger mindre og mindre tid herinde :damn:

og når en arrogant brokrøv som mig ikke gider mere,,så går det ned ad bakke :(

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyns land
ae86 skrev:
personligt vil hellere have 100 af lqs's slags end en af dig...

Jow jow, hundrede af sådan en slags. Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_. I kalder det BG agtigt, jeg kalder det jantelov. Som jeg læser mange af sørens indlæg, virker det mere som om der skal findes "huller" i forklaringerne, uden noget konstruktivt hjælp eller løsningsforslag. Vidensdelingen virker en hel del ensrettet i mange tilfælde...

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
nu bliver netop janteloven ofte bruges i de forkerte sammenhænge. at vi alle har forskellige meninger intet at gøre med janteloven.

:wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Vax skrev:
ae86 skrev:
personligt vil hellere have 100 af lqs's slags end en af dig...

Jow jow, hundrede af sådan en slags. Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_. I kalder det BG agtigt, jeg kalder det jantelov. Som jeg læser mange af sørens indlæg, virker det mere som om der skal findes "huller" i forklaringerne, uden noget konstruktivt hjælp eller løsningsforslag. Vidensdelingen virker en hel del ensrettet i mange tilfælde...

Ok 100 af søren er nok 99 for meget men der er sgu da langt til en padehat der råber op om 3 verdens rekorder og så tillader sig at bliver pivet når nogen undre sig over hans tvivlsomme "beviser" .. manden viser en rulle attest hvor feltet ikke har kunne måle hans effekt.. så jo bevares den har da en del effekt.. men at råbe op om verdens rekord og 1300hk baseret på hemmelige vip korrektions faktorer ..det er for useriøst... at bakke det op med målinger fra en g-tech gizmo til forruden eller en app til en iphone hjælper ikke stort på troværdigheden .. så kan du kalde det jantelov eller hvad du vil..

Er der over hovedet nogle troværdige folk her indefra der kender manden og vil bakke hans påstande op? Eller nogen der kender til det felt den er målt på?

"Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_"
Er det brugerne herindefra du hentyder til ?..
For det første tvivler jeg på at du har et overblik over hvad folk går og roder med og derfor ikke kan udtale dig herom.. for det andet så har omtalte supra vel ikke bevist at den "kan bruges i længere tid" med mindre du mener at den skal kunne i mere end 402 meter af gangen...

... jeg personligt oplyser helst ikke noget om projekter jeg har kørende på gaden da de som udgangspunkt og med realistiske øjne ikke kommer lovligt igennem et møde med myndighederne.. så jeg føler ikke trang til unødigt at delagtiggøre det offentlige i den slags... derimod har jeg ingen problemer med at omtale mine bane projekter (ikke 402).. så længe du ikke spørget til effekt da det ikke er målt.. og det er egentligt også kun interessant i forbindelse med vægt/effekt..

"Som jeg læser mange af sørens indlæg, virker det mere som om der skal findes "huller" i forklaringerne, uden noget konstruktivt hjælp eller løsningsforslag"

Jeg kan godt have tendens til at give dig ret i ovenstående... men i dette tilfælde er der ikke spurgt om hjælp.. der er kommet nogle interessante påstande på bordet som ikke har kunne bakkes op... hvis det er sandt at omtalte supra kan smide over 400 hk/l på std stander benzin og uden gas er det yderst interessant.. men manden virker som et dyr der er fanget i lygterne på en bil når der stilles tekniske spørgsmål

Senest rettet af ae86 27 okt 2011, 23:33, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time