Vax skrev:
ae86 skrev:
personligt vil hellere have 100 af lqs's slags end en af dig...
Jow jow, hundrede af sådan en slags. Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_. I kalder det BG agtigt, jeg kalder det jantelov. Som jeg læser mange af sørens indlæg, virker det mere som om der skal findes "huller" i forklaringerne, uden noget konstruktivt hjælp eller løsningsforslag. Vidensdelingen virker en hel del ensrettet i mange tilfælde...
Ok 100 af søren er nok 99 for meget men der er sgu da langt til en padehat der råber op om 3 verdens rekorder og så tillader sig at bliver pivet når nogen undre sig over hans tvivlsomme "beviser" .. manden viser en rulle attest hvor feltet ikke har kunne måle hans effekt.. så jo bevares den har da en del effekt.. men at råbe op om verdens rekord og 1300hk baseret på hemmelige vip korrektions faktorer ..det er for useriøst... at bakke det op med målinger fra en g-tech gizmo til forruden eller en app til en iphone hjælper ikke stort på troværdigheden .. så kan du kalde det jantelov eller hvad du vil..
Er der over hovedet nogle troværdige folk her indefra der kender manden og vil bakke hans påstande op? Eller nogen der kender til det felt den er målt på?
"Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_"
Er det brugerne herindefra du hentyder til ?..
For det første tvivler jeg på at du har et overblik over hvad folk går og roder med og derfor ikke kan udtale dig herom.. for det andet så har omtalte supra vel ikke bevist at den "kan bruges i længere tid" med mindre du mener at den skal kunne i mere end 402 meter af gangen...
... jeg personligt oplyser helst ikke noget om projekter jeg har kørende på gaden da de som udgangspunkt og med realistiske øjne ikke kommer lovligt igennem et møde med myndighederne.. så jeg føler ikke trang til unødigt at delagtiggøre det offentlige i den slags... derimod har jeg ingen problemer med at omtale mine bane projekter (ikke 402).. så længe du ikke spørget til effekt da det ikke er målt.. og det er egentligt også kun interessant i forbindelse med vægt/effekt..
"Som jeg læser mange af sørens indlæg, virker det mere som om der skal findes "huller" i forklaringerne, uden noget konstruktivt hjælp eller løsningsforslag"
Jeg kan godt have tendens til at give dig ret i ovenstående... men i dette tilfælde er der ikke spurgt om hjælp.. der er kommet nogle interessante påstande på bordet som ikke har kunne bakkes op... hvis det er sandt at omtalte supra kan smide over 400 hk/l på std stander benzin og uden gas er det yderst interessant.. men manden virker som et dyr der er fanget i lygterne på en bil når der stilles tekniske spørgsmål