Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 jul 2025, 21:29

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 119 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
cossiemanden skrev:
Lyder vildt :D
Var det på 98 eller race fuel så?
SHIT den må være vild:)


Tror nok der lugtede af andet end benzin :tooth:


LOL :mrgreen:
HAHA, den må jeg FANDME prøve :shock:
FÅÅÅÅÅRK

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:39 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
cossiemanden skrev:
Lyder vildt :D
Var det på 98 eller race fuel så?
SHIT den må være vild:)


Tror nok der lugtede af andet end benzin :tooth:


LOL :mrgreen:
HAHA, den må jeg FANDME prøve :shock:
FÅÅÅÅÅRK


Tror jeg ikke du vil, hvis du så den bil den lå... Godt nok en ford, men en Ford P100 :tooth:

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
klyfax skrev:
cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. :tooth:
Det var LQS der rullede den...
MVh Finn


Lyder cool :mrgreen:
Men så er det jo ikke længere end standard motor jo.
Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard...
Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor :shock: dog på alcohol hehe

Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel :!:
Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard.
Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om :wink:

Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
klyfax skrev:
cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. :tooth:
Det var LQS der rullede den...
MVh Finn


Lyder cool :mrgreen:
Men så er det jo ikke længere end standard motor jo.
Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard...
Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor :shock: dog på alcohol hehe

Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel :!:
Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard.
Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om :wink:

Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.

Nu ingen grund til at spille kloge åge her vel :!:
Men at sætte turbo på en N/A 20V suge kværn i en starlet er i min verden ikke længere standard.
Nu er det standard motorer, ikke hybrid vi snakker om :wink:

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
cossiemanden skrev:
Lyder vildt :D
Var det på 98 eller race fuel så?
SHIT den må være vild:)


Tror nok der lugtede af andet end benzin :tooth:


LOL :mrgreen:
HAHA, den må jeg FANDME prøve :shock:
FÅÅÅÅÅRK


Tror jeg ikke du vil, hvis du så den bil den lå... Godt nok en ford, men en Ford P100 :tooth:


HAHA, den kender jeg godt, det er nok det sygeste projekt jeg har set længe :mrgreen:
ALT for vildt :!: :!:

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:44 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Der tager du fejl cossie, der snakkes nemlig ikke om standard motor, men standard topstykker. Ja motoren var med turbo og kompressor stempler fra en 4AGZE motor, og derfor er BLOKKEN ikke standard. Men det ændre stadige ikke ved topstykket hvor den eneste forbedring er et sæt APR bolte.

Rettelse, der sidder standard topbolte og APR plejlstænger bolte.

Så den er faktisk helt standard den kære top.

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
Det sku iorden, så vinder du denne runde, så har vi fundet en bil med en standard top som kan lave de magiske tal.... :wink:

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Senest rettet af cossiemanden 10 nov 2006, 22:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2004, 22:23
Indlæg: 123
Geografisk sted: køpenhavn
HAr forresten et tillægs spørgsmål til den 20v top der, hvilken bil kommer den fra?
En gadebil ellr? :shock:

_________________
Going for 11sek. and 500+bhp

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710


Senest rettet af cossiemanden 10 nov 2006, 22:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:50 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Hehe tak. :mrgreen:

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 nov 2006, 22:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
cossiemanden skrev:
HAr forresten et tillægs spørgsmål til den 20v top der, hvilken bil kommer den fra?
En gadebil ellr? :shock:


Ja det er fra en corolla AE101, eller en levin som egon har til at stå med 1,6 20v motor.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Senest rettet af K-FINN 10 nov 2006, 22:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 119 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team