HenrikGM skrev:
cooper mini skrev:
fik du noget ud af markeringstegn billedet jeg sendte til dig eller fatter du heller ikke det skema hvis i andre vil se skemaet lægger det på
http://www.morris-mini.dk/Save0037.JPGMr. cooper mini.
Næste gang du uddeler noget tvivlsomt info omkring tændrørsvarmetal og deres yderst tvivlsomme relation til oktantal, så prøv at nærlæse din egen kilde info.
Har du selv tilskrevet "okt" efter (85) og fået narret dig selv til at tro at det har en bjælde med oktantal at gøre, eller er der en anden der har taget røven på dig der?
Hvis du sad med originalen af det billede du lige har offentligtgjort, der angiveligt skulle vise sammenhængen mellem tændrørets varmetal og den direkte forbindelse til oktantallet, så ville du se at "okt" mangler....
Ergo, Mr. Cooper, den sammenhæng eksisterer kun på din redigerede version af den oversigt som du har på din hjemmeside. Der er ihvertfald ikke et orignalt dokument af nyere dato.
Ydermere; hvis du kigger på NGK´s hjemmeside, så står der en masse info, som du nok kunne have lidt ud af at læse. Heriblandt ingen linkning mellem oktantal og varmetal.
Iøvrigt; så bør du nok holde din tone en smule mere sober herinde, og skrive knapt så aggresivt til folk.
Jeg kan se at jeg har fået en forfert oplysning ang. okt talne i skallaen er Kerne varmen Introduktionen af tændrør med kobberkerne på forbrugermarkedet
Den banebrydende udvikling af ny keramik og dens revolutionerende anvendelse i integrerede computer kredsløb
Introduktion af 'V-line' tændrør som viser sig at være ideelle til motorer med mager forbrænding og ringere emission
Udvikling af en hel-keramisk, intern forbrændingsmotor som ikke kræver nogen køler
Den første masseproducerede ny keramik silikone, nitrid turbolader rotor (tåler temperaturer op til 1225°C)
Kontinuerlige bestræbelser på at mindske forureningen til gavn for miljøet
men det skema som jeg har ofentlig gjort har jeg modtaget via mail og den ser ud til at han har ændret og den fejl retter jeg og indsætter forgående text. men ellers er skemaet korekt i følge hvad NGK selv siger dog har de et par ændringer tændrør der er radiodæmpet er produseret på en anden måde en dem der ikke er radiodæmpet og der er kommet flere kombinasioner. samt flere fortegnelser der ikke fremgår i tabellen.
Fejlen er nu rettet i skemaet.