Er der nogen der ved hvad det er det KBA-p ? Jeg har fåer 3 afslag..uden en eneste yderligere forklaring.
Den ene siger..det skal være på DELEN..den anden siger det skal være (som dig) noget på det laboratorie der udfører testen.
Jeg giver mig ikke på nogen måde.. ikke uden kamp da. Det er da noget sært noget, da der står swårt på hvidt, hvad det kan og ikke kan. Men når man har det..så er det ikke fint nok (det gælder bare i andre EU lande)
Og når der kommer KBA-p nummer på det, så vil de nok afvise pga farven på delen..det lyder i mine ører at det er bare en dårlig undskyldning?
Jeg ville egentligt gerne skrive det til producenten af delen.. og høre hans mening om det hele (han vil nok ryste på hovedet).
Jeg kan prøve ham i færdselsstyrelsen, men må indrømme at jeg kender svaret på forhånd. (det er altså ikke en privat fusker TüV stelle fra en Flenburg's baggård jeg har dok fra)
Mit dillema indtil videre:
Jeg syntes jeg er dårligt stillet, da jeg intet har på skrift. Så kan jeg intet stille op mht videre forløb.
Lindahl skrev:
Det er rigtigt, at FSTYR som udgangspunkt kræver at dokumentation kommer fra et KBA-P akkrederet prøvningslaboratorium. I visse tilfælde kan man dog komme uden om dette krav, hvis dokumentationen verificeres af nogen med et KBA-P nummer, eller hvis man vurderer, at udsteder af dokumentationen har et KBA-P akkrederet prøvningslaboratorium bag sig.
Jeg er selv i gang med noget lignende for tiden.
Ring eller send en mail til Peter Jessen Lundorf, han sidder i færdselsstyrelsen og vejleder folk i lignende situationer.
Han kan kontaktes på 33928740 ell.
pjl@fstyr.dkHam har jeg talt meget frem og tilbage med, og det ser ud til, at vi, forhåbentlig, snart når en løsning!