Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 02:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
a4t:
Den er næsten færdig...mangler bare at få indfarvet alle de nye dele..og det driller :-P så hvis du lige gider få malet din bil grå og tage et nyt billede af den ville det være fedt :-D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

ATT: A.M Styling

hordan går det med opel'en??? :-P

til am- styling.
anders skal du havde hjælp med nogle af billederne så er jeg klar til at komme ud til dig godt job med peugeot også helt uden min hjælp.:-P

ATT: Daniels
det skulle være til at finde delene da det er meget udbredt at lave subaru/Evo styling, men det er være med hæk spoileren den er nok nød til at være normal, men ellers kan du kigge på www.carzonespecials.com der har de mange af de dele vi har brugt.
med venlig hilsen den anden del af a.m StylingB-]

A4T:
Her er så din dejlige vogn :-D
http://pic3.picturetrail.com:80/VOL17/1 ... 873679.jpg

Opel:
Det går meget godt men jeg gider ikke lige lave sådan at ændringerne er de samme på hvert billede...altså på det billede af fronten laver jeg kun fronten om og på det af bagenden laver jeg kun bagenden...så må du mixe dem samme oppe i kraniet :-D

takker ;-)

Det var så lidt :-P

Opel Freak:
Her er bagenden...kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal lave ved forenden så kom med nogen foresalg :-P
http://pic3.picturetrail.com:80/VOL17/1 ... 881242.jpg

ATT: A.M Styling

Den er jo bare sprød :-)

Men hensyn til fronten, hva med bösse-blik, evo lufttag, mega frontspoiler, fede sideskørter, streamer i forruden og meget mere. Kan du ikke prøve at lakere den i en himmelblå farve???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time