Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 jun 2025, 20:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 03 feb 2008, 19:28 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Bliver rigtig spændende når den får 2,5 bar.
Så skulle omkring 640hk være i sigte...
Der skal dog lige et sæt større dyser i, benzin trykket er hævet en del, men de 8x365ml er maxet ud.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 11:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 feb 2007, 14:56
Indlæg: 137
Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?

_________________
Hvis ting skal gøres rigtigt, så gør det selv...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 11:43 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Indlæg: 1316
bp.gass skrev:
Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?


Ja og hvis de er uheldige så kommer det til at ligne en nytårs kineser...

Hvæææææææææææææsssssss og en masse røg og så et bang til sidst... :tooth:

Mon ikke man kunne lokke dem til at spænde nogle flotte farvestoffer på topstykket så det kunne blive endnu flottere :wow:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 20:30 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
BG: Jo det bliver sikkert et problem med bid i de første gear, men det kan jo løses med forskelligt ladetryk...

Ae 86: Hvorfor skulle den springe i luften ?, begrændset hvad du kan nå og ødelægge på 402 m, og 2,5 bar er da set før..
Den får det benzin den skal have, så ser ingen grund til hvorfor den ikke skulle holde...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 21:09 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007

Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 21:11 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Yugo Turbo skrev:
Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007

Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.


De stillede da også til start. Bare ik til alle starter :tooth:

Forstærkede pjejllejer så køre de sku hele DHB igennem...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 21:18 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Skal ikke kunne sige hvad der skete med beyers, men ved hvad der skete med denne her.
Når den kører med 9500rpm skal man være 110% sikker på olietrykregulator er iorden, det var den ikke.Og det havde sikkert sket selv om det havde været en standard motor.
Dette vil ikke ske igen.

Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 feb 2008, 22:05 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Finn T Pedersen skrev:
Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.


hehe, det er noget af en udtalelse.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 feb 2008, 20:41 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
HenrikGM skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.


hehe, det er noget af en udtalelse.


Ved jeg ikke om det er, men der er ingen i min omgangskreds der justere motore der brænder stempler af på de 402m...

Men er vi ikke enige om at hvis det sker, så er den justeret forkert, eller den får en defekt på vejen ned af banen ?

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 feb 2008, 21:45 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 19 feb 2006, 20:10
Indlæg: 54
nu så jeg bilen oppe i sindal (sidste år).jeg er ked af at sige det men der kørte den sku ikke ret godt... hver gang der blev skiftet gear så var der ikke meget knald i den før der kom ladetryk igen og det virkede som om der gik lang tid men man må da bare håbe på at de har fået styr på det men ellers et fedt projekt :rock: .....michael


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team