Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 07:42

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2003, 12:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
14 sekunder? jeg er sgu da færdig på 12,02! bare spørg min kæreste!! MVH. søren


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel: gymnastik???
Indlæg: 24 dec 2003, 12:33 
Offline

Tilmeldt: 23 dec 2003, 18:21
Indlæg: 4
Søren jeg tænkte på 1/4mile, 12.02 må da også være rigeligt at bruge den årlige gymnastik.

Henrik jeg skulle måske lave en side på en url der heder noget med WWW.4AGTE20V.DK???

_________________
Når man sænker ladetrykket har man mistet lysten.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2003, 12:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
det er nemlig rigtigt. kvinden kan bare kalde på manden (i værkstedet) når hun er færdig med forspillet! MVH. søren


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2003, 02:25 
Turbomotor.DK skrev:
Jeg har erfaring med disse motorer da jeg har sat turbo på 2stk Carina E og et stk. Avensis med 7A-FE motorer i
OG der skal sænkes kompretion på den og det gør du med 2Stk 4A-FE toppakninger (fra Carina E 1.6 brug KUN org.).

Så skal der MF2 på og 2stk 300ccm dyser er OK eller støre.

Trykregulator er ikke en god løsning da benzin pumpen ikke kan give mere end 4.5bar og benzin trykket skal være 3.6bar ved 0.6bar´s ladetryk bare for at give benzin til de 107hk den har std. og 0.9bar´s højrere tryk giver ikke meget gennem 4 stk 171ccm dyser som kun bliver udnyttet med ca.70% af kapasiteten.

Intercoleren der passer rigtig godt på sådan en Carina E kan du købe hos Gadbjerg Motorimport men han holder lukket til 5 januar 2004.

En CT20B er måske lidt stor til en lean burn jeg ville bruge en normal CT20 da der ikke er så meget flow i den motor før der kommer knaster i fra en 4A-FE.

Der skal også lige bruges en FuelCutDefender så den orginale ECU ikke lukker for benzinen når der kommer tryk på.


Hvor sætter jeg den FCD ind ?
Jeg regner med at den skal sidde så ECU'en ikke får besked på at lukke af for benzinen, men hvor ?


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team