Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Næste
Forfatter besked
Hej alle sammen.

Det er korekt som Henrik siger at mig og en kammerart på nuværende tidspunkt har et MS anlæg ude og køre. Det har kørt i snart et halvt år uden de store problemer så jeg kan da lige bekræfte at det er stabilt nok!
Men hensyn til opsætningen/justeringen, så er det virkeligt simpelt. Man skal dog stadig forvente at bruge lidt tid på det. Læser man lige hjælpfilen (1 time) så ved man alt hvad der er nødvendigt at vide for at bruge systemet.

Jeg syntes ellers det er et ganske udemærket tilbud fra Henrik med et færdigt system. Når man kan få en færdig samlet boks, behøver man jo ikke være bange for at gå i gang. Selve monteringen er lige ud af landevejen, selv for almindelige dødelige. Man skal lige ledes huske på at alle informationer og software nemt kan findes på nettet så alle kan være med. Der ud over kører det med GM følere, hvilket betyder at de nemt kan skaffes og enda til billige penge hvis noget en dag skulle gå i stykker.

Mht. tændings delen, som det almindelige MS jo ikke besider, så nævner Henrik Megaspark. Det er også en udemærket løsning. Men ellers prøv søg under Megajolt. Det er et utroligt simpelt tændingssystem som fungerer sammen med et ford E-dis modul...

Mvh Christian Jensen.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Att: Henrik

Hvor meget fylder de clips ???

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

6.8mb for den med saaben og den med den amerikanske fuglerede(vist en civic?) fylder 5,8mb

Har du plads et sted?

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prøver lige at finde ud af noget :-D

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Ellers har jeg plads på en 512kb/s linie.

Bare smid mig en mail Henrik.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Clips sent til Wildert.
Rødglødende Saab og en fuglerede civic....Enjoy.

Mester Medlem

Så er de uploadet:
<http://files.lbrt.dk/movies/diverse/megasquirt/>

Hent selv... :-).

Men husk lige at forbindelsen ikke er uanet, så har i problemer med at downloade nu på grund af mange brugere, så prøv senere.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Saaben illusterer brugerfladen i softwaren ganske fint, ikke?

Mappet er lidt utydeligt på den gamle version der bruges der, og den nye er også i 3D.

Fuglereden indikerer at MS er muligt at montere for de fleste :-()
Den civic installation kan godt blive lidt problematisk at få igennem syn hos en dk inspektør!

Junior Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Nu har jeg siddet og læst dette indlæg + diverse hjemmesider om emnet.

Nu har jeg så lige et spørgsmål.

Er Megasquirt ikke stort set det samme som en Chiptuning?

Mester Medlem

Nej det er det bestemt ikke.
MegaSquirt er en fuldt programmerbar indsprøjtningsstyring, der helt eller delvist kan erstatte indsprøjningssystemet/motorstyringen i din bil med indsprøjtning, eller som kan bruges til at bygge indsprøjtningssystem af en art, på en bil uden indsprøjtning.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time