Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
Børnehave!!!!!

Jeg kan lige forestille mig jer ekstreme opel-nørder... 18 år og 2 dage... WOW... Voksne og modne mennesker... @!#$ hvor er i syge at hører på.... Det er åbentbart OPEL"fjols"MANIAC der bestemmer hvad der er okay at kører... HondaManiac, du må godt kører i din honda, du har fået lov af Opel"number one tåbe"Maniac... Men hvem der ellers skulle kører rundt i en lækker Golf v6 4-motion til en halv mill. eller bare en flot gammel golf 2... Du kan lige så godt kører den i havnen... Den er åbentbart intet værd.. Næ du skulle hellere have brugt 500.000 kr på en kadett..!!!!

For satan, glæd dig over hvad du selv kører i og ha det sjovt i den. Men du skal satme ikke nedgøre andre fordi de ikke kører rundt en gammel udtrampet spand af en kadett.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Kære Andreas.
Som jeg siger til jer, er det en smags sag, hvorfor kører der så mange rundt i VW, dit svar er vel fordi de er idioter.
ER DU DUM, FJOLS!!!

Men må så sige til dig andreas, du må være ekstrem dårlig, og dum for den sags skyld, hvis ikke du kan få en fed bil ud af en golf II for 50.000 kr.
Men det eneste derforegår oppe i dit hoved, det er din GSI, hvis du altså har en, men det er ikke alle der er vilde med kadett, og det er ikke alle der køre rundt i VW, men kan derfor ikke se nogen grund til at skulle lave en hadeside, og skal nedgøre andres biler.
Det er selvfølgelig sjovt, man tager pis på hinanden, specielt ved træf, men i går så meget op i en skide hade side fordi det eneste mærke der tæller er jeres eget og i vil oven i købet gøre sig selv mere upopulær p.g.a hvad i mener om bilmærke.
Så, hvad med om i bliver en lille smule voksene, og holder jeres meninger indbyrdes.

Theison................

ja det er mit svar sådan ca, til hvorfor der kører så mange rundt i vw'er, nogle skal jo køre i dem, og at det så er alle idioterne......tjaaaa det forklarer jo ligesom en hel-del.
Ang. 50.000, okay overdrivelse fremmer forståelse, og så har jeg desværre ikke nogen GSI'er :-/ jeg kører i corsa, men er på udkig efter en GSI'er. :-D

Hey Claus tåbe S

Nu må du ikke opfordre alle vw folkene til at køre deres bil i havnen, så gør de det jo bare, der skal jo være grimme bil'er for at der også kan være flotte. Så har jeg hvist foresten ikke sagt hvad der er okay at køre i???, der er bare noget der er bedere at køre end andet ( OPEL ), jeg har hvist heller aldrig skrevet noget til HONDAMANIAC, men jo han må da gerne køre Honda Civic for min skyld, det er da også en feeee' nok bil.

og så er GOLF foresten stadigvæk noget man spiller ude på en golfbane..........

OPEL-POWER:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Hej gutter, moden snak i har jer her...
når i nu snakker så flot om vw, så vil jeg da godt udfordre samtlige af de som har kadett som har udtalt at VW suxx i dette indlæg herinde til et lille dørtræk, jeg har en golf III "GT" !

ses derude!
MartinC
vagcars.dk - vi holder tonen, selvom nogen af os er drengerøve !

Efter at have ..."spildt"... min tid på at læse denne lange diskussion er jeg blevet enig med mig selv om at skrive -MIN MENING-. Mine fremtidsplaner om at "flygte" til Sverige er lige blevet mangedoblet. Ikke kunne for at flygte fra de danske og meget tåbelige bil-politik, men også for at komme væk fra fjolser som jer. Jer = dem som mener, at det de selv kører er meeeeget sejere end hvad andre køre. Hold da kæft man. Det blev sagt tidlige og jeg fandt det meget passende. Dette her er en BØRNEHAVE. Manner...at denne diskussion er kommet så langt er mig uforståeligt.
Nåh...bare skrive jeres tåbelige svar og nedgør mig...jeg kan vel knap forvente mig andet, nu hvor jeg har svaret.

Og hvis nogen er interesseret, så køre jeg rusten nissan sunny coupé. En bil som mindretallet af bilfanatikere overhovedet har hørt om, og som har vel ca. 80 hk og en næsten udbrændt karburator, men JEG ER TILFREDS og forventer ikke andre skal køre hvad jeg kører...
:-O

i fatter da ikke en skid inde på den her hjemmeside

Junior Medlem
Brugeravatar

hej alle opel fans..

jeg vil gerne gi jer alle et klap på skuldren.. opel er sku en i orden bil. der er mange af dem og det er rigtig godt..

jeg er medejer af en virksomhed (min far ejer den men har nogle % af aktierne) der bla. laver u-orginale skerme til biler. der er BMW Audi VW Toyota Osv. Men der er altså også opel. en af mine venner er lige på virksomheden han køre i en vectra B tror jeg nok den hedder fra 1997. min far laver skærme til den bil..... det er rimeligt vildt at en bil fra 1997 skal ha lavet rust hva?

Så jeg siger bare tak... jo flere Opeler på vejen jo mere rust. jo mere rust jo flere skermkanter. jo flere skermkanter jo flere penge i MIN lomme. så mange tak OPEL forever.. eller i hvertfald til den er rustet væk...

jeg takker endnu engang for jer opelejere som har betalt min Golg IV GTI 1.8 TURBO

TAK TAK TAK TAK....:-D :-D

gummispoiler... u said it !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time