Jandk skrev:
Ravnen skrev:
Jandk skrev:
"så er der mulighed for at købe et koblingshus ved Burton der forbinder en T5 med motoren"
DET var jeg ikke klar over.. og jeg går ud fra man så kan beholde original starter og svinghjul i det tilfælde. Selv om jeg ikke har planer om at sådan et projekt skal handle om at presse mest ud af motoren. Det er kun for at få prøvet MIG lidt af

Jeg ville blive glad hvis jeg bare siger 250 heste og motoren virkede

Cossie starter, Köln svingjul...
*GG* nu skal jeg nok undlade at stille flere spørgsmål, om ikke andet før jeg har prikket hul på bylden.. men.. cossie starter kan klares, men hva i himlens navn er et Køln svinghjul ??
Hvis du skal køre Ford er du nødt til at komme lidt op i fart...
Egentlig hedder Ford's tyske V6'er en Köln motor da den kommer derfra, på engelsk bliver det til Cologne, mere mærkeligt er det ikke...
ligesom: Kent, Valencia, Essex, Dover, Dorset, York, Windsor, Cleveland m.fl....
Evt. læs her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”