Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 00:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Nej... desværre ikke!!!

Smid så det NOS på!!! Brug det fornuftigt... og det kan sagtens holde til de 200hk!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Havneren skrev:
Nej... desværre ikke!!!

Smid så det NOS på!!! Brug det fornuftigt... og det kan sagtens holde til de 200hk!

:D :D :D :D
Ja ja ok så.. Det må jeg hellere så, tror det blir sjovt.
Tak for svar.

mw.

Titel:
Mester Medlem

Jeg er glad på dine vegne... Hvis jeg stod i dag og ville tune en bil hurtigt, billigt og nemt af syne... SÅ VAR DET NOS!!!

Lad høre fra dig!

v/h christian

Titel:
Havneren skrev:
Jeg er glad på dine vegne... Hvis jeg stod i dag og ville tune en bil hurtigt, billigt og nemt af syne... SÅ VAR DET NOS!!!

Lad høre fra dig!

v/h christian

Skal ske :D

Takker og bukker.
mw.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Havneren> Hold da op hvor det kører :P Her troede jeg, at jeg var Palle alene i verden når det galdt at få vendt de fleste folks syn på n2o

Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"

Titel:
Men desværre går det ikke lige så godt at få folk til at ændre deres syn på om det er snyd!! Så sent som i dag hørte jeg sætningen: "Jamen du kører jo også med NOS!!"

:D :D Skide være med det..Sålænge de får baghjul. :D :!:

Titel:

Geografisk sted: Dk Haderslev
Hvis motoren ikke kan holde til ca.. 50hk med nos kan den heller ikk holde med turbo... det siger sig selv. Du skal bare først benytte systemet efter 3000 omdr... så sker der ikke det vilde. Min store bror havde i sin tid et i sin Colt Det gav ca. 80 hk med den dyse han havde valgt.. i alt m. nos. + det andet havde hans lille 1,5l 172,1 hk... Han havde så problemer med gear kasserne. men det har alle de gamle Coltér... Bilen havde standart 75.. sløve hk

Titel:
Mester Medlem

NMB1022 skrev:
Havneren> Hold da op hvor det kører :P Her troede jeg, at jeg var Palle alene i verden når det galdt at få vendt de fleste folks syn på n2o

Jammen jeg syntes det er agerligt at der ikke er flere det vælger NOS... Den ENESTE udlæmpe ved det er jo at man skal fylde flasker op ellers er der KUN fordele!

Jeg ville da også føle mig snydt hvis jeg belv jordet at et tuningsprojekt til 5000kr og selv havde lagt 50000kr i mit... hehe! Så det er da klart snyd :lol: .

Hvis bilen starter på start stregen og er hurtigere fremme ved slut stregen end dig... NOS eller ej... Han har den hurtigste bil!

v/h christian

Titel:
Havneren skrev:
NMB1022 skrev:

Jammen jeg syntes det er agerligt at der ikke er flere det vælger NOS... Den ENESTE udlæmpe ved det er jo at man skal fylde flasker op ellers er der KUN fordele!

Jeg ville da også føle mig snydt hvis jeg belv jordet at et tuningsprojekt til 5000kr og selv havde lagt 50000kr i mit... hehe! Så det er da klart snyd :lol: .

Hvis bilen starter på start stregen og er hurtigere fremme ved slut stregen end dig... NOS eller ej... Han har den hurtigste bil!

v/h christian

:D Det er nemlig rigtig. :D
Skal ha et wet nos system.
Det er jeg vist nok blevet enig med mig selv om. :)
Så mangler jeg bare 7k.Weeeeeeee :!:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Så bare tænk når jeg får den nye motor færdig: "Jaaaa, men du har også turbo OOOOOOOGGGG NOS!!"

Den må lqs da ha hørt et par gange :P (selvom man nok ikke kan følge ham alligevel :cry: )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time