Hejsa..
Inden i dømmer uden fakta, vil jeg lige komme med mine erfaringer..
Jeg har turbo på min nuværende mondeo 2,0 og havde det også på den gamle, også en 2,0..
Første gang den var på felt, var det med 0,5 bars tryk og helt uden ændringer indvendigt i motoren og kørte kun med en progressiv benzintryksregulator... det gav dette resultat..
http://www.clisse.dk/div/mondeo20_dynno1.jpg.. Det skal enda tilføjes at den ikke fik benzin nok med regulatoren alene..
Senere dreje jeg stemplerne ned og gav den den en MF2 og to dyser, men igen ekstra regulator, også her fik den lige i underkanten af benzin. Tændingen har sjovt nok ikke været problem, på trods af at den nu kørte 0,8 bar.. jeg vil skyde den til 240 hk på dette tidspunkt.
Gearkassen har der ALDRIG været det mindste med... Den har virkelig fået tæv og havde kørt over 320.000 km da jeg solgte bilen. det eneste transmission jeg har lavet om, er en forstærket kobling.
Den nye er ikke nået så langt endnu.. kører forløbig kun 0,4 bar.. Mest på grund af en træt actuator.