Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Mit sprøjt sad på min første Xr3i motor mk3 så det er et bosch k injection. virkede find på den gamle motor, som jeg desværre kom til at smadre et par ventiler og stempler på. det er komplet med dyser manifold og ledningsnet med nbævnte mangler. pris ide 750 kr.

sonni hvad vil du ha for den knast?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Rune xr3i.... hehe har du skilt en xr3i ad og en 1,6. jeg kunne godt nævne et par ting mere end sprøjten til forskel!

Att. morten i forden!!!

Jeg gav 5600 kr for et helt knast sæt hos Bruno Hansen Motorsport, det var inkl hårde fjedre og nye løftere.
Jeg har godt nok kun knasten tilbage og den har kørt 6000 km.
Jeg ved ikke om jeg er helt galt på den men jeg havde regnet med og få ca. 2000 for den. Den er jo kun lige kørt til og jeg har kvittering på den også!!
Mvh Sonni

Hvad skal dysserne koste Rune?
Sonni, du skal nok ikke regne med at få det for den, det er lamt det ved jeg godt men en ny koster en pæn del mindre i UK. Jeg gav ca. 4K for mit 285* Piper knast kit derovre.

Nå, projektet bliver XR3I Motor, er begyndt så småt at udspartle, pille spøjlere og pyntelister og alt andet ubrugeligt lort af. Så det duer.

att. mig igen. Du kan bare give et bud..

Att. morten i forden. jeg har kigget både på en xr3i og en alm 1,6i motor. og jeg kan ikke finde nogen foreskel...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time