Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 01:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
kan det ikke have noget med det rør der går fra indsuningmannifold til bundkar, under udstødnings manifold... jeg køre med 0,5 på en standart dohc.. der kommer også lidt olie op fra olieprop..

p.s er der nogen der ligger inde med en jurster bar Benzinregulator med et stort flade tryk, der skal jo lidt suppe i sådan en dohc'er

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Det hjælper ikke meget med en stor Benzinregulator jeg har prøvet men en mellem og den største jeg kunne finde når den køre ladetryk på 0.25 er det slut de org dyser kan ikke give mere også selv om du blokerede retur slangen helt :-/
Der er ingen vej uden om hvis du skal have noget ud af det skal du have en eller flere dyser extra og de skal være store,eks en 187cm3/min kan lige give til 4000omd med 0.5 i ladetryk så løber den mægert og begynder også at tændingsbanke.

Det hjælper ikke meget med en stor Benzinregulator jeg har prøvet men en mellem og den største jeg kunne finde når den køre ladetryk på 0.25 er det slut de org dyser kan ikke give mere også selv om du blokerede retur slangen helt :-/
Der er ingen vej uden om hvis du skal have noget ud af det skal du have en eller flere dyser extra og de skal være store,eks en 187cm3/min kan lige give til 4000omd med 0.5 i ladetryk så løber den mægert og begynder også at tændingsbanke.

jeg har to dyser på, det er koldstart dyser fra en xr3i og en volvo. så har jeg to jurster bar trykføler på, den ene til 0,1bar så kommer xr3i dysen (er ikke så store) og ved 0,4bar kommer volvo dysen, (den giver suppe) mit tryk er sat til 0,5bar, men går lidt med tanken om at lave den jurster bar..
min Benzinregulator er en af de små, men den give mere benzin, bare jeg rør gassen, det skal den jo ikke det skal jo komme når den rammer 0,0bar. så jeg tror den er i stykker,, er der nogen der ved om man kan lave den selv??? den ser ud som den her inde...
hilsen turboen

Junior Medlem
Brugeravatar

Til Chr.lunde og Christopher: Hvilken kobling ville i anbefale? At købe en forstærket en eller en racer kobling? Eller er det det samme?

Hvad er det i skriver med Autobremsen, hvad kan de levere? Evt. kender i prisen på sådan noget?

Mvh Søren

Kommer jo an på hvor ond du vil være ved din bil:-) men jeg vil nok foretrække en forstærket og opstrammet kobling fra www.autobremsen.dk, kender ikke den nøjagtige pris, men prøv at kontakte dem, flinke og hjælpsomme mennesker:-)

Junior Medlem
Brugeravatar

Hvilken en er stærkest?

Okay, tak. :-)

Jeg vil prøve at snakke med Autobremsen.

Racerkoblingen er den stærkeste, men også den mest irriterende, hårdhændede, og stramme at køre med.
Start med at træne musklen i dit venstre lår inden du køber en racer kobling :-). Glem derefter alt om at køre i kø, uden at folk tror at du kører på kænguru-benzin.
En racerkobling er typisk sådan en "alt-eller-intet"-indretning. Koblingsfilen ved igangsætninger er tæt på umuligt...

Junior Medlem
Brugeravatar

Okay, takker for jeres svar :o)

Senior Medlem

Geografisk sted: Fyn Odense
til en sierra koster den ca 3200+moms:-O
og det er ved autobremsen
mvh chr.lunde

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time