Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:46

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 10 apr 2011, 07:57 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
Saab-Daniel skrev:
Skal du ikke først have målt om der er tryk i returslangen før du skifter BTR? Pumpen i sig selv skulle jo ikke gerne kunne gøre det...
/Daniel


der er jo ret stor forskeld på om en pumpe leverer 190 ltr eller 255ltr
den gamle pumpe leverede ca 190ltr ved frit løb, og 65ltr ved 3bar, så det kræver jo ikke en ret stor BTR.
hullet i den org BTR vel ca 3-4mm så det er jo begrænset hvor meget den kan flove.
der vil jo altid være lidt modtryk i returslangen og det påvirker jo derfor også BTR.
men som jeg skriver så er det jo ikke et problem at trykket er lidt højere, det er jo bare at rette lidt i MS.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team