Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 22:13

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 maj 2007, 18:05 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
hvad så med kugleleje turboer de er jo kun stænk smurt vand ingen vand ?
jeg giver min mølle vand trods fine erfaringer uden vand på min t25 er jeg kørte 6000 med sidste sommer (hverdagskørsel og ræs).. og den har det ganske fint...

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 maj 2007, 18:29 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:
Det kan vel også skyldes oliereturen mv.?


Ikke hvis det er lavet godt nok..

.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: ...
Indlæg: 18 maj 2007, 13:36 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2005, 12:29
Indlæg: 55
Geografisk sted: Århus
Olien skal da altid falde fuldstændig lige igennem turboen!! Altså lodret gennem.

_________________
Boostjunkie!!

Nu med audi S2 avant.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: ...
Indlæg: 18 maj 2007, 14:30 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Peter E skrev:
Olien skal da altid falde fuldstændig lige igennem turboen!! Altså lodret gennem.


ikke nødvendigvist men hvis den ikke gør så skal der intet modstand være på retur siden... se subaru WRC bilen fra 05 som eks. der står turboen på højkant så leje huset ligger vandret

Billede

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2007, 09:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2004, 22:41
Indlæg: 160
Geografisk sted: Fyn, Svendborg
Lige som den står lige der, kan det lade sig gøre. Eller det kan det jo, det kan jeg se.. Men på en alm garrett turbo, kan det da lade sig gøre ?? Vil olien ikke vælte ud i udstødningen ?
Mvh Daniel


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team