Jeg har lige talt med politiet (7900 Nykøbing Mors) Og de mente bestemt ikke der var nogen regler ang. transport af trykflasker osv. Da jeg spurgte til regler om transport af trykflasker...
Dog kunne man få en bøde hvis flasken var uforsvarligt opbevaret (lå løst på et lad foreksempel)
Der til sagde jeg så at der jo måtte være regler for det, hvis man kunne få en bøde for at opbevare trykflasker forkert.
Så sagde han, at så længe man ikke lå og kørte med det hver dag var der ikke noget man skulle tage hensyn til så længe det var forsvarligt opbevaret.
Hvortil jeg spurgte "hvad så med dem der har en gasflaske monteret på deres autocamper" og det viste han ikke noget om?????
Så spurgte jeg til om man skulle have et mærkat hvorpå der står "trykflasker fjernes ved brand" hvor han sagde at det var kun for firmaer der var godkendt til transport af trykflasker????????????????
Så sagde jeg igen. "jamen så må der jo findes et regelsæt for disse"
Så blev han vist lidt gnaven og spurgte hvor jeg ville hen med alle disse spørgsmål, og jeg svarede at jeg gerne ville vide reglerne om transport af trykflasker for private så jeg ikke bryder loven.
Så spurgte han hvad det var jeg skulle transportere, og jeg sagde en flaske co2 og en flaske n2o.. hvor efter han spurgte hvor fra, og jeg sagde inde i byen..
Jamen det var der overhovedet ingen problemer i, jeg kunne bare hente sådan et par flasker, det var der """"VIST"""" ingen regler for sagde han..
Jeg kunne så godt høre på ham, at han ikke syntes dette var et spænden emne, måske fordi det var midt i hans frokost eller noget, men kunne tydligt høre at han ikke gad tale med mig mere

Så jeg sagde bare OK tak for hjælpen og lagde på.... Hvis nogen vil prøve at stikke til ham noget mere er nummeret 96 70 14 48
Så kørsel med n2o er efter mine øjne som alt andet ikke godkendt tuning.. går den så går den..