Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 apr 2025, 03:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Pssst, der står 3 verdensrekorder.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Kuno skrev:

Det gør der da også :oops:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Hver mand har sin måde at skrive på. At provokere lidt med henblik på et mere uddybende svar er så en af dem ;)

Ingen tvivl om at supra'en er rigtig fin og det tager jeg hatten af for, men at ejeren hver gang der kommer et lidt uddybende spørgsmål "går i krig" med hvem end der nu spørger virker lidt plat i mine øjne, At han så nu skriver han er skredet til fordel for Bg er hans valg/tab.

jeg fortrækker et forum med plads til dialog, om man er grøn eller ej fortjener man et svar, hvis man dog lige gider bruge lidt tid på at tænke over spørgsmålet samt formuleringen er der stort set garanti for et ordenligt svar med en ordenlig tone..

Titel:
Mester Medlem

Det er nu ikke kun her på forummet at den er gal, på Bg får man også en sviner hvis man kommer med kommentar til det fine projekt Supra som ikke passer herren.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
ae86 skrev:
Kuno skrev:

Det gør der da også :oops:

I tager begge fejl, her skriver han 4x verdensrekord.. http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=186701
Men uden tvivl en fed bil :)

Titel:
Senior Medlem

:D Nu når vi er igang med at snakke offtopic.

Jeg læser næsten herinde hver dag, og mine ord er absolute ikke pletfrie.
Men min observation er desværre at det sammenhold som jeg følte var herinde da jeg startede for nogle år siden er ved at forsvinde. det er super ærgeligt syntes jeg.

Det hjælper ikke at peje fingre af nogen syntes jeg, LQS er som han er :) og det er alle vi andre også.

Jeg savner virkelig den faglige deling herinde. Ingen tvivl om at Powerforum stadig er et af de steder hvor den brede viden indenfor Motore er, men det er som om at folk til dels holder deres guldkorn for dem selv/ har en grænse for hvad de vil dele. er det pga $$??

Anyway :) var det et kæmpe lys for mig da r_uldal lavede en guide til indstilling af webere, hell yeah! :) jeg håber at han kan få andre som har noget viden de vil dele lade sig inspirere.

Titel: ....
Junior Medlem

hvorfor spiller det nogen rolle om manden kan dokumentere de rekorder eller ej? han har lagt rullefeltsbilleder op så i kan se hans effekt, og bukker sgu for den høje effekt han har fået ud af den motor, jeg syntes det er et flot stykke arbejde, som jeg ser det er dem der brokker sig bare folk der selv gerne ville have sådan et projekt. hvis manden hævder at have de rekorder så lad ham da beholde dem, at i ikke tror ham er jo så ikke hans problem.

but what do i know

Titel:
Admin
Admin

Vax skrev:
ae86 skrev:
personligt vil hellere have 100 af lqs's slags end en af dig...

Jow jow, hundrede af sådan en slags. Altså et teori forum af folk der nok aldrig har lavet noget virkeligt effekt fuldt _der kan kører i længere tid_.... Vidensdelingen virker en hel del ensrettet i mange tilfælde...

***Admin on***
Vax, jeg har skrevet et indlæg om bold og ben længere oppe. Vi har et regelsæt her på forummet. Når du bliver personlig på en person, (du iøvrigt er totalt uvidende om), så er vi ovre i det der kaldes meget umodent.....
I øvrigt må jeg bede dig tage et henkastet blik på overskriften over "POWERFORUM". Der står ikke tuningsforum for OUTSOURCING .... eller "sådan får du krammet på din bankdame/kassekredit når du ikke evner selv". Vi er et forum for "Garagefuskere og andet godtfolk", iøvrigt mange dygtigere end dem der tager sig betalt for insourcing. Og jeg kan love dig for der er mange af de kommercielle "profesionelle" der læser på forummer for at lære af garvede såkalde "Garagefuskere". Ta' venligst det antikke mudder (personlige angreb) og pak langt væk. Vi er voksne mennesker og vi gider ikke personlige angreb. Det er en venlig, men velment henstilling.
***Admin off***

Titel:
Junior Medlem

***admin on***
KDW forsøgte fortsat nedenfor at være aktiv bruger herinde. Det gik ikke så heldigt.
Flere umodne tekstbilleder og kommentarer gør vi stopper her.
KDW er fremover inaktiv bruger.
Til information har det kun været nødvendigt én gang tidligere (5 år siden) i historien at banne en bruger her på DK's ældste tuningsforum.

***admin off***

Nu har jeg jo meldt ud at jeg er færdig med det her forum, men vi tager lige en sidste for at understrege nogle ting, inden AE86 og taberslænget får drejet fokus væk fra de faktuelle forhold.

Jeg har og kan bakke alle mine påstande om rekorder op.

Den eneste påstand jeg ikke har bakket op er at jeg laver over 2000HK, og det er af den simple grund at jeg ikkke har været på et felt der kan måle nok. Jeg har til gengæld bakket 1506 WHP (1868hk) op, og det er på mit gamle setup som lavede væsentligt mindre end jeg gør nu. At AE86 så begynder at drage tvivl ved disse felter viser bare hvor lidt han ved. Jeg har netop gået den ekstra mil for at bruge internationalt anerkendte felter (Dynapack og Dynojet). Jeg bor ikke ligefrem tæt på nogle af disse felter, men har gjort hvad der skulle til for at komme tuderi fra tøsepiger med ond i fissen, i forkøbet.

Verdens hurtigste Supra fra 100-150 mph er bakket op med både vbox som er STANDARDEN indenfor kategorien, og datalogging fra Motec.. Det har absolut intet med en GTECH måler at gøre.

Rekorden for mest power på gadebenzin - well, modbevis mig! Det er nemlig den højeste SAE (igen, standarden).

Det er nok svært at forholde sig til for knold og tot herinde, men jeg snakker stort set dagligt med de drenge i sidder og savler over på youtube, og jeg får besked om mere eller mindre alt interessant der rører på sig i Supra sammenhæng på verdensplan. I øvrigt er jeg aktiv bruger af diverse relaterede forums og følger ligeså med der dagligt.

Mest power på 88mm - samme som ovenstående gælder.. Modbevis mig.

Og mht. om jeg har bevist at det jeg har bygget kan holde, hvor mange tilfælde kender i til, hvor en 1000+ HK bil bliver skudt af på rullefelt 42 gange over 12 timer?? Mit gæt er ingen udover min.. Og bilen har kørt 1700 km siden da uden så meget som en forkert prut.

Jeg elsker at høre hvor ondt i fissen i har, det gør mit liv lidt sjovere, tak for det :grin:
Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hmm.

Jeg havde ellers droppet denne "kamp", fordi den ikke så ud til at føre nogen steder hen.

Jeg har dog været inde et par gange for, at se hvordan den er blevet så lang.
Og nu må jeg lige bryde ind igen.

Jeg mener først og fremmest at den er fejlpostet, den skulle have været i garagen(fri debat), hvor man "praler" og snakker om løst og fast.
Under tuning og motorteknik spørger man, eller deler ud af/om teknisk viden.

Det eneste jeg kan se her er, en fyr med meget lille tissemand, der har bygget en meget fin bil, for rigtig mange penge, men går i tøsemode hvergang der bliver spurgt om noget, i nogens øjne ganske relevant.(derfor lille tissemand)

Jeg er bange for at dit forsøg på at dreje focus væk fra AE86's påstande, har backfired en hel del.
Det eneste det har gjort i mine øjne er at understrege at du nok alligevel har det bedre ovre på Børnepilleriet, da din retorik ihvertfald passer en del bedre ind derovre.

Vi har et ganske fint forum kørende her med en, for det meste, ordentlig tone og vi vil meget gerne snakke om din bil også, men det virker som om du KUN vil vise frem og sige "se hvad jeg har" og ikke svare på spørgsmål, så hellere prøve at latterliggøre dem som stiller lidt avancerede spørgsmål.
Det er en ærlig sag at sige: Ja drenge jeg kan godt se i har fat i noget der, jeg spørger lige ham der har lavet det.
Eller omkring de ting du selv ved noget om, komme med en GOD forklaring på, hvorfor du mener at du ret og alle andre kan rende dig.

En ting er i hvert fald helt sikkert, hvis du vil tages seriøst må du starte med at tale/skrive ordentligt!!!

Ps. Inden du farer i flint over min påstand om en lille tissemand, så skriver jeg, at det er sådan du virker på MIG.
Og nej jeg ved ikke reelt hvor stor du er, og vil helst heller ikke vide det.

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time