***admin on***
KDW forsøgte fortsat nedenfor at være aktiv bruger herinde. Det gik ikke så heldigt.
Flere umodne tekstbilleder og kommentarer gør vi stopper her.
KDW er fremover inaktiv bruger.
Til information har det kun været nødvendigt én gang tidligere (5 år siden) i historien at banne en bruger her på DK's ældste tuningsforum.
***admin off***
Nu har jeg jo meldt ud at jeg er færdig med det her forum, men vi tager lige en sidste for at understrege nogle ting, inden AE86 og taberslænget får drejet fokus væk fra de faktuelle forhold.
Jeg
har og
kan bakke
alle mine påstande om rekorder op.
Den eneste påstand jeg ikke har bakket op er at jeg laver over 2000HK, og det er af den simple grund at jeg ikkke har været på et felt der kan måle nok. Jeg har til gengæld bakket 1506 WHP (1868hk) op, og det er på mit gamle setup som lavede væsentligt mindre end jeg gør nu. At AE86 så begynder at drage tvivl ved disse felter viser bare hvor lidt han ved. Jeg har netop gået den ekstra mil for at bruge internationalt anerkendte felter (Dynapack og Dynojet). Jeg bor ikke ligefrem tæt på nogle af disse felter, men har gjort hvad der skulle til for at komme tuderi fra tøsepiger med ond i fissen, i forkøbet.
Verdens hurtigste Supra fra 100-150 mph er bakket op med
både vbox som er
STANDARDEN indenfor kategorien,
og datalogging fra Motec.. Det har absolut intet med en GTECH måler at gøre.
Rekorden for mest power på gadebenzin - well, modbevis mig! Det
er nemlig den højeste SAE (igen, standarden).
Det er nok svært at forholde sig til for knold og tot herinde, men jeg snakker stort set dagligt med de drenge i sidder og savler over på youtube, og jeg får besked om mere eller mindre alt interessant der rører på sig i Supra sammenhæng på verdensplan. I øvrigt er jeg aktiv bruger af diverse relaterede forums og følger ligeså med der dagligt.
Mest power på 88mm - samme som ovenstående gælder.. Modbevis mig.
Og mht. om jeg har bevist at det jeg har bygget kan holde, hvor mange tilfælde kender i til, hvor en 1000+ HK bil bliver skudt af på rullefelt 42 gange over 12 timer?? Mit gæt er
ingen udover min.. Og bilen har kørt 1700 km siden da uden så meget som en forkert prut.
Jeg elsker at høre hvor ondt i fissen i har, det gør mit liv lidt sjovere, tak for det