Mads skrev:
HenrikGM <---
Jeg kan jo se jeres side boost-it at man kan hive 345hk ud af 1.6'er med 1.3 bar...... og det eneste ud spec ved den udover en stor turbo er de HKS knaster som bringer max hk langt op i omdr...... den har ikke engang fuldt programerbare box..... i nu.....
Den rullefelt test er med den originale styring(original toyota, modificeret af Turbomotor). Motoren kører idag med megasquirtnspark, og har gjort det siden DHB(2.plads,forhjulstræk,trykladning) dog stadigt med den originale tænding. Planen med den lille raket er at tændingen kommer med senere, og _SÅ_ bliver det sjovt. Der er ikke mere end ~20 graders avancering på den i dag, og det er selvsagt alt for lidt til en motor der snildt drejer 8000. Med lidt held kan den hentes ned i en høj 11sekunders tid.
Hvis du kigger på kurven, vil du se at motoren stadigt har _masser_ af bund, og er faktisk forbløffende letkørt. Man mærker intet til vilddyret v. alm mindelig bykørsel.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!