HenrikGM skrev:
Anonymous skrev:
tinasmartin skrev:
:shock: okay trist....
Det behøves ikke at være trist!! Hvis stemplerne i forvejen er egnede til tryk (afstande mellem stempelringe etc.), så er der ikke nogen grund til at montere klaprende smede stempler for 0,7 el 1 bar.
Mvh Jakob
Humm.....det var vist tilbage fra den tid en volvo240Turbo var high-end teknik da smedede stempler klaprede.....(læs: Oldnordisk teknologi)
Man kan sagtens lave stempler, også smedede, der ikke siger en lyd. Keine hexeri.
Intet hekseri i at få stempel støjen væk på smedede stempler.
Men hvis de så også kunne finde ud af at fjerne krydspinds klapren fra støbte B230 et turbo stempler, så vilde jeg blive glad.
Obs det skal siges at motoren havde oplevet sin del af tændings banken inden jeg overtog den.
Ellers prøv at lytte til en gl 90 accord, der er stempelbanken så det vil noget.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html