Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 00:13

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2004, 18:12 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 feb 2004, 14:36
Indlæg: 76
Geografisk sted: roskilde
Aner det simpelthen ikke :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2004, 18:31 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Har lige kigget i et diagram til en volvo 240 :D med lh jetronic
og der sidder enten 2 eller et doppeltrelæ.
det ene styrer benzinpumpen, det andet benzin dyserne, og andre komponenter der kræver 12v tændings+.
Prøv en ohm måling mellem stikket, og et dysestik hvis der er forbindelse kan det meget vel være det der mangler.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2004, 18:33 
Hvis du er medlem af alfaklubben kan du spørger på www.alfasmeden.dk det er vores (alfaklubbens) tekniske forum, og administratoren ved MEGET om boksermotore, som jeg udfra antallet af CCM, går ud fra at det er!!


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2004, 18:41 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 feb 2004, 14:36
Indlæg: 76
Geografisk sted: roskilde
På mit Bosch LE3 Jetronic ledningsnet sidder der 2 enkelte relæer med hvert sin sikring - på diagrammet fremgår det at det ene relæ er til benzinpumpen - der er målt 12V+ på de tykke røde kabler på begge relæer !

Har meldt mig ind i Alfaklubben via nettet igår - venter nu spændt på info med posten - desværre er jeg i tidsnød - nær deadline til både automaler og sadelmager :cry:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2004, 19:11 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 feb 2004, 14:36
Indlæg: 76
Geografisk sted: roskilde
Alle 4 dysser + begge 2 relæer er testet og fungere/klikker perfekt !!!
Tænding OK - Sikringer OK - Hvad i hede hulen er der galt ???????????????
HJÆLP HJÆLP
Er der ikke nogen Bosch inj. ekspert jeg kan lokke til at kigge på skidtet i Roskilde ?????

mvh kitcarlasse..............tiden løber ud :cry:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team