Undskyld mig !!
Jeg kan ikke forstå at folk farer sådan i selvsving over en artikel. En skide artikel. Hvor herre bevares....
Det er min overbevisning at hvis de danske bilister har deres på det rene og IKKE kører i biler med ULOVLIGT udstyr...jamen hvad er der så at brokke sig over. Det må da være fordi folk har dårlig samvittighed at man farer sådan op over en skide artikel....
Jeg synes folk bør skrive et åbent brev til vedkommende der har skrevet den omtalte artikel og bede om en kildehenvisning til hvor vedkommende har sine informationer fra. Forefindes sådan een , jamen så er der ikke så meget at rafle om, så har vedkommende sit på det rene.
Men har vedkommende intet konkret at læne sig op af....ja så kan jeg godt forstå at folk bliver sure, da det så bare er et surt opstød.
Men lad lige være med at kritisere andres meniger og holdinger, før I ved om han har belæg for at udtale sig i den sag. Hvilket belæg har I egentlig selv for at kritisere skribenten.??????
Vi lever i et frit land....og er man uenig så tag fat i vedkommende og læs ham teksten....Tror næppe at artikel-skribenten kigger på Powerpage, men henvis ham da til jeres debat....
Men igen vi lever i eet land hvor folk godt tør sige deres meninger, bare ikke til rette vedkommende.
Fy for pokker