Ja, i en ideel verden.
Så snart du har en rørstrækning har du også trykfald.
Måler du trykket lige efter pumpen, v. tanken så viser den for højt, og helt galt bliver det hvis man kører med en højtydende pumpe der giver måske 220l
Det bliver ubetydeligt hvis man måler umiddelbart før fuelrailen(eller i nærheden), men ikke hvis du tager målepunktet lige efter pumpen.
Skrækscenariet er jo at tage en porche911turbo pumpe, og mose bensinen igennem et 6mm kobberrør, og så måle på trykket v. pumpens afgang, og justere trykeg. derefter. Manometret vil vise en del for meget.
Men tager man det blot så tæt på som muligt er det ikke et problem.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!