Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 00:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Hej

Ved ikke hvor mange du syntes ca 100 Hk er, men det er ca dette jeg går efter, med hensyn til tilbudet om montering på sjælland, ville jeg gerne i kontakt med et firma, så der var nogle at smække op af væggen hvis lortet giver problemer.

Er der ikke nogle der har erfaringer med et firma?

MVH
NNNF

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Tjae nu ved jeg ikke lige PRÆCIST hvor menge sparepenge du har tænkt dig og ville ofre, MEN en som ihvertfald har strikket et par fine Audi`r sammen er TVA-AUTOTECHNIC i Præstø. Nu hælder du godt nok mest til kompressor kan jeg forstå, men Troels som ejer TVA har ihvertfald lavet sån A6 med 2blæsere på, som vist nok endte med og blive en ret hurtigt direktionsvogn..!!!!!! Han kan træffes på Tlf.55993093

Titel:
Hey

Nemlig sådan skal det være, han kan forvente et opkald imorgen

MVH
NNNF

Titel:
snakker vi garanti osv. serfølglig er der garanti på alt vi på montere. Men jeg tro ikke du finder nogle tunere der giver garanti på motoren, den kan man jo smadre lige meget hvad. men så snakker vi jo også noget mer en 30-35 tusind som et Rotrex kompressor kit kan laves for. Plus hvad vil du gøre med syn af v6 og bi-turbo.??

Var til syn med min egen transporter 2,5 benz i onsdags med et stort JR kegle filter på, det var lige før den ikke blev godkendt med det på. han sagde at det var ved at være helt slut med chip tuning og udskifning af original luft filtre.

Titel:
Hei NNNF ,jeg har samme type bil Audi 2,6 avant 97 mod. og kunne ha tenkt å fått litt mer ut av motoren .
Hvordan har det gått med deg , fant du noe turbokit eller ble det en annnen løsning :?:
takknemlig for info.
mvh
hugin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time