Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Ja jeg har brugt 784 timer på den også er den sandblæst...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Men hvis man nu "kun" skal renovere sin bagvange...??
Jeg så bilen efter i bunden inden den blev rustbeskyttet, og der vra kun LIDT overflade rust hist og her...

er det svært at skifte en tank på en 75'er.. det ser ikke sådan ud, men jeg kunne jo bliver overrasket...??

Nej det er ikke svært men det er jo lidt trals at ta den ned og finde ud af at der er lidt tæring også sætte den op igen uden at det er lavet .. men det er ikke sikkert at der er noget men bare kig efter for de plejer at være lidt syge i deres vanger i begge sider

hvor holder du til i landet, lyder somom du skulle til at skrue lidt på min bil..?!:-D

Hehe det har du ikke råd til ;-) men holder til på sydfyn ...

Råd.. nej det har du sikkert ret o.. jeg er fra korsør!:-) fandens den bro er så dyr.. kommer du nogensinde til alfatræf(hvis du da stadig har en alfa?) på sjælland??

Nej jeg har skiftet mørke kører ford nu men var meget glad for min alfa men kørte lidt træt i det efter den renovering så solgte den for et lille halvt år siden..
Men ja nu renoverer og tuner jeg bare ford nu så kunne jo lige så godt ha beholdt Gtveren :-(

Fra Alfa il Ford... DOGH.. Hvad skete der for dig!!!!!!!!:-( nå men lige et meget flovt spørgsmål.. hvorfanden sidder oliefiltret på en 2.0 ts?? kan ikke finde det...

Nej ikke Doch men Ohc hvis du kigger på tunings projekter under 2,0 Is det er min ...
Filteret sider i højre side når du står foran motoren det er lettere at ta nede fra hvis du har mulighed for det ..
Har lige mailet dig et par billeder

pis kom vist til at slette din mail, kan du ikke lige sende den igen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time