Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 01:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 mar 2003, 00:00 
gearkasse og diff. er rimeligt stærkt, men koblingen kan ikke holde til meget, den smutter af h..... til lige så snart man monterer en BOVventil på dem:´-(
Anbefales på det kraftigste at få den skiftet til en bedre med det samm, evt. fra autobremsen:-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 05 mar 2003, 21:20 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
du har rat christoffer:-D
prob. er ikke gearkassen MEN koblingen den kan ikke holde til over 250 nm
skal selv have fat i en fra autobremsen

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2003, 08:33 
... er også i gang med et ford sierra dohc turbo-projekt mine problemer har været huggen i mellem området som løses ved at sætte en kontraventil eller flere, på slange til den org. map-sensor og mit allerstørste problem er underkompression
men det er der jo nok en årsag til...
men ville egentlig bare sige at man kan bruge stemplerne fra en calipra 2,0 turbo,
til en ford DOHC'er motor


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2003, 11:11 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
har du fundet en løsning på den huggen du har.
det kan godt være jeg spørger dumt men hvad skal der forstås ved underkomp.
mvh
chr.lunde

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2003, 11:16 
Huggen er løst på samme måde som på din bil:-D
Underkomp. er når der kommer rigeligt med tryk ud af krumtaphusudluftningen eller oliepåfyldningsdækslet:´-(


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2003, 23:56 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
hmmmmm
så er det måske det er er galt jeg har lige skiftet min psv-ventil

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2003, 00:30 
laver din også unoder nu?


Top
  
 
Indlæg: 07 mar 2003, 20:34 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
jeg har ju blæst den pakning ud fra tyskland:´-(
men den køre fint nu
og den er snart klar til lidt sjov i odense:-)
mvh chr.lunde

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2003, 18:55 
Toppakningen kan også fås uoriginalt via. et mærke der hedder gøtze...
og min underkompression opstår først rigtig når den ryger på motorvejen og den skal til at lave noget. Grunden er nok at jeg har vendt en stempelring forkert, da der sidder stempler i fra en calipra 16V turbo og der kan ringene desværre godt vendes forkert og det vidste jeg ikke før det var for sent, så nu skal klaveret altså hives ud af min FORD DESVÆRRE igen


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 00:52 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
:´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-(
mvh chr.lunde

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team