Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:07

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 16 maj 2013, 23:21 
Offline

Tilmeldt: 18 apr 2013, 00:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Sweden
Det som flere har talt om er et fuldt retur fuel set-up. Det er der ikke originalt på en SL55AMG da fuelrailen ikke har retur og efter min bedste overbevisning er det ikke at finde mere i nyere biler. (der er selvfølgelig en sikkerhedsventil der åbner og leder benzin tilbage hvis trykket skulle blive for stort) Hvad jeg har læst mig til er det pga. at den ubrugte benzin der køre i loopet bliver opvarmet i motorrummet og afgiver fordampning når den kommer retur i benzintanken ..........

ja - alle gode råd bliver taget imod med taknemlighed ........ jeg er overbevist om at tilgangsrøret til fuelrailen skal opgraderes til - som der bliver skrevet - til ca. ø 10 mm. ....... men velkommer stadigvæk lidt mere "tør teori" og gerne nogle udregninger ....;))


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 maj 2013, 07:03 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Nybils design har et lidt andet target end høj ydelse, så ofte kan man ikke bruge en del af nybilsdesignet i dette forum. Medmindre man bygger efter økonomi+emission,.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2013, 23:15 
Offline

Tilmeldt: 23 aug 2012, 13:08
Indlæg: 10
Nu kan jeg ikke rigtig se noget nogen steder om det er med trykladning eller ej. Hvis det er med trykladning vil jeg mene vi skal over 5 L/min for at nå 600 hk. Min nuværende Walbro 440lph pumpe laver 7,2 L/min i tomgang og lige over 6 L/min ved 1,5 bar tryk på railen. Den er testet både på pumpegas og e85 til over 600 hk på begge dele på den ene pumpe. :gnaek:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team