MortenS skrev:
var ren og skær nysgerrighed om der egentlig er nogen forskel på disse 2 typer. Har slet ikk problemer med den puster noget ud
min kører med de Gamle 3 wire coil som sidder på AGU/AEB og og diverse V6 motore., og de skulle uden noget som helst tøven ku holde gnisten kørende til et stykke over 500hk
min gamle 1.8t med gt3076 (.63 trim udst) kørte 2 bar tryk med rs2 tændrør uden at blæse gnisten ud.
Med alm rør, havde den lidt problemer over 1.8 bar, med 0,5 gap ingen problemer, men ville hellere køre med større gap og valgte derfor rs2 rørene. Jeg siger det lige igen
de er svin dyre ved vw :-/
Den nye type skal ha et nyt stik, og der er noget mere smæk i dem, de er meget populære inden for alle styringer/motorer og er kendt for at være gode
De koster ca 300kr stk af ny orig. og er en god investering.
De var jo så desværre introduceret endnu da jeg havde min 1.8T