Carsten skrev:
LQS> Udgangshastigheden var 170km/t. Sidste år var den 179km/t, men til gengæld var min 60 fods tid dårligere. Det var som om at så snart jeg fik MTérne på, røg min 60 fods tid ned fra 2.2sek til 1.9sek, men min udgangshastighed faldt med 10km/t. Sikkert fordi der kom for meget modstand i dem, kontra de noget hårdere gadeslicks jeg kørte med sidste år.
Hvis jeg fik smalle dæk bagpå istedet for de 8X16" compomotive der sad på til DHB, ville topfarten garanteret også være højere / 402 meter tiden være bedre.
Noget tyder jo så på at jeg sagtens kan nøjes med mine nuværende dyser så længe jeg kan justere benzin mængden i boksen, uden at skulle skrue benzintrykket helt vildt op, og uden at de begynder at magre ud, når jeg skal til at montere spjældhuse. Effekten burde gerne stige med 40-50HK baseret på andres forsøg med spjældhuse på sådan en V6 motor som min.
Du skal også lige huske at DutyCycle ikke må blive for høj, for så løber dyserne varme.