Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 20:22

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 12 okt 2011, 17:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
Indlæg: 120
Geografisk sted: Næstved
ja kan godt se den harmoni der skal være mellem turbine/kompressor. ved godt det var voldsomt sat op, men det var osse ligeså meget fordi jeg syntes der var nogle ting omkring et mix jeg ønskede belyst, turbo teorien er jeg ikke stærk i så måtte jo søge lidt oplysning.

Henrik. hvordan ville man umildbart vudere om turbinen kunne slæbe et større hjul?

_________________
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2011, 09:40 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvis du holder dig til den orginale kompressor hus, men modificere den, så at der kan komme stører hjul/anden udforming, går det ikke helt galt.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2011, 13:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
Indlæg: 120
Geografisk sted: Næstved
Super så må jeg prøve og kigge lidt i den retning..

_________________
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team