Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:30

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2011, 17:00 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Søren, nu har jeg RH til at mappe mine biler og det har fungeret fint indtil videre, så det skal der ikke ændres på!
Og bruge fantasien, tjo, det er så det jeg gør, istedet for at ligge den samme motor i min karosse, som utallige andre har klasket i samme karosse, så kunne jeg tænke mig at lave noget udenfor rammen.
Så har jeg et køretøj der ikke er lig de andres.
Men 1100 HK er slet ikkke nødvendigt i en Kadett C ville jeg mene, medmindre man selvfølgelig vil bruge oceaner af penge på at få skidtet godkendt til under 9 sekunder.
For ikke at tale om undervogns opsætning, den skal jo også have bare en lille chance for at ligge dem i asfalten.
600 må være ganske fint i en gammel kadett c.

_________________
It's a fast world....


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2011, 21:24 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
600hk, så behøver du jo næsten ikke ændre den, bare montere en single turbo.

Evt et par knaster, især hvis det er en jspec motor

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 04:15 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
K-FINN:
Det var netop også det jeg havde hørt.
Og syntes altså ikke at der er behov for mere i en gammel kadett, det er jo ikke fordi jeg skal forsøge at flyve med den :D

Forresten så var det en ganske sød lille tartelet, du havde bygget dig, så den i Randers for noget tid siden.

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 07:04 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hehe, griner stadig når jeg tænker på den, den har givet mig mange sjove timer.
Der er mange skuffede 1,8T vw folk her i give området :-)

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 11:06 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Tja, der var da vist også en R32 ejer i Aalborg området, som blev noget ked af det :lol:

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 11:23 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
HAHAHAHA det som er pisse skægt, bilen ligner en total morofar vogn.
Der er ALTID nogen der vil køre lidt race, når man kommer i en starlet :-)

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 15:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
til en kadett c.... den kan være der i længden. men kun lige.
vær obs på at de fleste 2jz gte motorer der handles brugte, ikke er fra supra. ting som bundkar og vandpumpe, skal lige med i regnestykket. bagtøjet vil nok få en begrænset levetid, men det er der vel mulighed for at gøre noget ved.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 16:00 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Har et M535i bagtøj liggende, som jeg regner med at tilpasse, det er god for ca 1000 HK.
Så er der selvfølgelig trækakslerne og resten af undervognen, som også lige skal opgraderes, men jeg må jo prøve mig frem.
Hvordan med blokene, kan se der nogen steder skrives short block?

Dem jeg har fundet på suprastore er med valgfrit bundkar, dog vil de have 3700 dollars oveni for en 6 trins manuel.
Hvordan med gearkasse, kan man tilpasse en fra andre bilmodeller?

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 16:22 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..

Men ellers kontakt www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2011, 17:25 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Indlæg: 450
Geografisk sted: Sønderjylland
K-FINN skrev:
Short blok, er en rå motor, uden div manifolde..

Men ellers kontakt www.motorimport.dk, han har div dele, inck 6 trins gearkasse


Vil mene shortblock er er uden topstykke (og manifolde osv. self) og longblock er med topstykke :)

_________________
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team