Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:42

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2011, 14:09 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
Indlæg: 81
Geografisk sted: Silkeborg Danmark
svan skrev:
hmm, var det ikke bedre at finde årsagen til havarierne, godt nok er 1,7 bar meget på en T3'er, men alligevel, har du noget info på setup'et

svan

Årsagen er simpel..
for lille lader med for meget tryk... men han går med skyklapperne på og tænker at garrett de laver verdens bedste turboladere..... nu vil han så prøve at finde en 3076'er med t25 flance og se om det holder bedre.. og jeg kan bare se det for mig at han sender endnu en lader til himmels inden sæsonen den er over.
Turboen der sidder på nu er en 2871'er...
Garrettlader... plaahh :damn:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-d84U-MUsXg


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team