Mr2 GT-S JDM coupe med fast tag ( skulle være den hurtigste og letteste std model ) 3gen 3sgte 245 hk
Mods:
Race Portet og hornet 3gen topstykke
Modificeret 5sfe block. 1000 hk
CP pistons 87 mm 300hk/cyl
Carillo conrods H beam 1100+
HKS headgasket 1,6mm
HKS camshafts intake / exhaust 264
HKS camgears
HKS Timingsbelt
HKS valve springs
Ferrea Valves - Intake
Ferrea Valves – Exhaust
Arp Fly Bolts
Arp main studs
Arp Topbolts
Arp headbolts
Powerentreprise crank bearing
Powerentreprice rod bearings
Dynamich 725cc Top feed injectors (skal måske skiftes)
Aeromotive -10AN Fuel Filter
Aeromotive Fuel Pressure Regulator
Aeromotive A1000 Fuel pump
PHR Custom Fuel Rail Delivery Pipe
AEM fuel / air gage
SPEC stage 3+ kobling
Prolite svinghjul
Presicion 6262 turbo
Apexi power FC – ECU
Greddy trust udstødning
Rougemotorsport manifold og Downpipe
Tial 50 mm Wastegate.
TRD racing thermostat
Moroso Oilpan
16 rækkers olikøler
greddy timer, boostcontroler.
intercooleren skal være i bagagerummet, og bliver en air to air da det skulle være den bedste løsning
har sikkert glemt noget

men det er listen indtil videre
