Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellerup
Hehe nej dog ikke (: var lige forbi h-daugbjeg i Brøndby. Vi fandt ud af det er fra en Volvo fl7 lastbil td70 6.7l 206hk. men kan se der er lidt små hakker på mit kompressor hjul ); så den er nok færdig og har kok aligevel også kørtsigne km før jeg fik den (:

Så planen nu er bare at finde noget andet turbo, og helst med 3" udstødnings flange så det er nemt at bygge om (;

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østjylland
Jakobsen skrev:
Hehe nej dog ikke (: var lige forbi h-daugbjeg i Brøndby. Vi fandt ud af det er fra en Volvo fl7 lastbil td70 6.7l 206hk. men kan se der er lidt små hakker på mit kompressor hjul ); så den er nok færdig og har kok aligevel også kørtsigne km før jeg fik den (:

Så planen nu er bare at finde noget andet turbo, og helst med 3" udstødnings flange så det er nemt at bygge om (;

et muligt bud på en billig turbo... har selv en og den jeg har fungerer upåklageligt

http://www.protune.dk/index.php/turbo/t ... en-wg.html

Tommy

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hej Tommy

Den ser da rigtig fin ud den turbo lader, hvad laver du selv af effekt på den turbo ?

Har overvejet en T3T4Top fra Turbomotor.dk Vil gerne undgå at skulle bygge ny turbo manifold til extern wg lige pt.

Titel:
Mester Medlem

Jakobsen skrev:
Hej Tommy

Den ser da rigtig fin ud den turbo lader, hvad laver du selv af effekt på den turbo ?

Har overvejet en T3T4Top fra Turbomotor.dk Vil gerne undgå at skulle bygge ny turbo manifold til extern wg lige pt.

hmm er den ikk magen til den protune har ?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
siden du alligevel senere vil til at bygge ny manifold skulle du kigge lidt på MP turboerne fra powerpage.dk, de koster lidt mere end de billige kina ladere men hvis du til gendgæld senere ville skifte til en større eller mindre turbo passer den på flancerne.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Har kigget på dem de har på Powerpage Shoppen, men 4500kr er lige over mit budget lige pt :cry: pengene hænger ikke lige pt på træerene desværre, men det er sikkert jeg har fundet en fin turbo på powerpage som jeg utrolig gerne ville have :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

hvis du ikke har råd til at bruge 4500 på en turbo hvordan har du så råd til dyre alufælge ? eller at lave en ny manifold! ?

Penge hænger ikke på træerne nej men eller eller andet sted skal man også sætte sig et mål man har råd tid og lyst til.. Intet her i verden er gratis..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

jamen igen fælgene fik jeg billigt :D man kan jo være heldig men havde jo heller ik prioriteret at skulle ha ny turbo lige nu :?

Det ser jo lidt skidt ud når man har været arbejdsløs de sidste 4mdr, og stadig har 3 biler 2x volvo og en skyline gtr det kommer ik gratis :shock: så indtil jeg får noget fast arbejde igen ser det meget meget sort ud for ny turbo og evt manifold !

Det koster jo heller ik 4000kr for en ny manifold hvis man selv laver en :D men de første 1500kr er hurtig væk det er vi enige om, men så må manifolden vente og jeg så stadig kan bruge den nuværende.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

ok. Jeg har stadig en original volvo lader til at ligge fra min b230fk... den er billig og den virker.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Takker for tilbudet men den klare ikke helt opgaven med effekt, skal ha en i den rette størelse nu her. Det duer ik at købe en for lille turbo nu her );

har en orginale T3 240 turbo der kun har gået 9000km men ik de 1500kr værd efter min mening. Er utrolig nærig hvad penge angår

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time