du skal ikke afskrive den så hurtigt.. for det første har du valgt en bil der er meget brugt inden for rallysporten, det gir dig en masse mulighedder for lovlige ombygninger (lovligt i forhold til sporten) hvis du senere vil bruge bilen rigtig seriøst.
du har en nogenlunde fornuftig motor og gearkasse som jeg husker den maskine i hvert fald, og det i en bil der ikke vejer 2 tons.
franskmændene har altid være ret gode til at smide en undervogn sammen og dit valg af model gir også en masse mulighedder for billige opgraderinger, både fra "livet på landevejen" og fra andre rallyprojekter.
sidst men absolut ikke mindst har du en bil der er en helvedes masse erfaringer inden for sporten med, det gør at du i modsætning til os f.eks. ikke skal ud og opfinde den dybe tallerken forfra, der er rigtig mange opsætninger derude der har bevist sit værd, og rallyfolket er generelt meget flinke tikl at give råd og vejledning hvis man trækker dem lidt til side på 2mands samtale.
i mine øjne har du absolut ikke den forkerte bil til sporten, og du har vist fornuften til lige at stoppe op og kigge på hvad reglement bilen skal opfylde.. tro mig, der er mange der løber panden imod en mur allerede der

_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!
www.slavteren.tk