JakobM skrev:
Boostjunkie skrev:
JakobM skrev:
Boostjunkie skrev:
Har lige stået med samme problem, men som jeg har forstået det bruger man kun det øverste hul vis man har boostcontroler, eller bruger man kun det nederste...
Man kan godt nøjes med kun at bruge den nederste, men der er en række fordele ved at bruge begge to. Elektronisk ladetryk eller ej ændrer ikke på de faktorer/fordele
http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=22986Vis man som jeg ikke vil ha boostcontroler på, til at starte med. er der nogle fordele/ulemper at bruge begge to?
Der er kun fordele i min verden.
1) Mulighed for hurtigere "lukketider" (udtag før og efter gasspjæld) -> efter gasspjæld giver vakuum som kan monteres på hullet til at "suge" ventilen lukket, og før gasspjældet med tryk monteres på hullet til "trykke" ventilen lukket. Så lukker den ved gearskift!!
2) Større mulighed for at styre ladetryk ved stigende modtryk
3) Find selv på flere...
Hmm, som jeg forstår hvad du skriver, så vil du sætte stusen i bunden(tættest på gaten) til efter gasspjældet(i indsugningsmanifold) og stusen i top(længst fra gaten) til før gasspjældet( i trykrør)...
Jeg ville jo mene det skulle være omvendt eller jeg helt gal på den...